×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
rayjean
Contributor
Message 1 of 2

Restitutie aanvraag

Goede avond

ik heb een aantal jaar geleden mcafee aangeschaft voor een prijs rond de 15-30 euro als extra voor bij een laptop die ik had gekocht. Vanaf 2 jaar geleden begon ik al problemen te krijgen met het verlengen van mijn abonnement. Vorig jaar werd mijn abonnement automatisch verlengt voor rond de 60 euro. Ik heb hier toen al een bericht voor gestuurd wat werd verholpen. Dit jaar op 28 oktober werd er 79,90 euro van mijn rekening afgeschreven door Mcafee. Ik heb geprobeerd om via de klanten service een restitutie aan te vragen en mijn abonnement op te zeggen maar er wordt na 1 uur in de wacht rij staan gewoon niet op genomen. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik zou graag het overgeschreven bedrag terug willen ontvangen op de zelfde rekening en mijn abonnement bij Mcafee willen opzeggen. 

ik hoop snel reactie te ontvangen zodat we dit kunnen oplossen.

met vriendelijke groet

Rayjean Janssen 

1 Reply
Hari_durairaj
Moderator
Moderator
Message 2 of 2

Re: Restitutie aanvraag

Hoi @rayjean 

Groeten van McAfee.

Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ik heb je een privébericht gestuurd, vriendelijk verzoek om de vereiste gegevens terug te sturen om je te helpen met de terugbetaling.

Groeten,
Hari

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community