×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Jwi
Contributor
Message 1 of 6

Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Jeg har nu det sidste år, ikke kunne markere spammail i min Outlook 365. Feltet er gråt. Efter at have tilbragt hele 6 timer i telefonen og på pc med diverse supportere i den amerikanske afdeling, ,hvor det blev lovet , at fejlen blev sendt til udviklingsafdelingen. Men der sker intet! Både min kone og jeg har samme typer windows 10 og samme type office(365) og på hendes pc virker feltet. Hvorfor virker mit ikke? HJÆLP, TAK

Jan Winstedt

1 Solution

Accepted Solutions
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Hello @Jwi 

Hej,

I dette tilfælde beder jeg dig om at kontakte Support igen, fortæl dem, at du tidligere har talt med en tekniker og bede dem om at rejse dette problem til højere niveau tekniker. En tekniker på et højere niveau kan gribe ind og hjælpe dig med at løse dette problem.

Hilsen,
Madhan M

View solution in original post

5 Replies
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Hej,

Vi beklager ulejligheden. Følg trinene i nedenstående McAfee-artikel,

Sådan oprettes tilpassede filtreringsregler i Anti-Spam

Lad os vide resultatet.

Hilsen,
Madhan M

Jwi
Contributor
Message 3 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Desværre....der har vi været for længe siden. Jeg  har jo brugt 6 timer i telefonen med diverse supportere fra USA, men intet af de forslag de km med virkede.Der er også samlet en rapport ind fra min pc, men jeg har aldrig hørt svar på den.Så hvad nu?

Jan

Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Hello @Jwi 

Hej,

I dette tilfælde beder jeg dig om at kontakte Support igen, fortæl dem, at du tidligere har talt med en tekniker og bede dem om at rejse dette problem til højere niveau tekniker. En tekniker på et højere niveau kan gribe ind og hjælpe dig med at løse dette problem.

Hilsen,
Madhan M

Jwi
Contributor
Message 5 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Hej Madhan. Jeg gentager, hvad jeg allerede har skrevet: Desværre....der har vi været for længe siden. Jeg  har jo brugt 6 timer i telefonen med diverse supportere fra USA, men intet af de forslag de km med virkede.Der er også samlet en rapport ind fra min pc, men jeg har aldrig hørt svar på den.Så hvad nu?

Og jeg mener helt alvorligt ikke at jeg skal kontakte supporten, det må blive McAfee som kontakter mig, efter al den tid jeg har brugt og er oven i købet er blevet lovet, at sagen er overgivet til udviklingsafdelingen!! Og det er lang tid siden.

God dag

 

Jan

Jwi
Contributor
Message 6 of 6

Re: Outlook 365 mangler stadig mulighed for at kunne markere spammail

Jump to solution

Hej Madhan

Jeg er nu endelig nået til en fungerende outlook. Efter et  totalt nedbrud af Outlook pst. filen grundet en backup med Easeus todobackup og efterfølgende reparation med Stellar Outlook Repair, fungerer McAfee funktionen nu atter, således at jeg nu igen kan markere mail som spam eller ikke spam. Hvad der er sket ved jeg ikke, men er bare glad for, at det virker som det skal.

Jan

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community