×

Who Me Too'd this topic

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Who Me Too'd this topic

EAR22
Contributor

Wie Dateiseprre / McAfee Tresore deaktivieren?

Guten Tag,

seit gestern taucht bei mir in "Dokumente" der Ordner "McAfee-Tresore" auf.

Ich konnte in Erfahrung bringen, dass es sich wohl um die Funktion "Dateisperre" handelt. 

Wie lässt sich die Dateisperre deaktivieren? Über die Einstellungen ist dies wohl nicht möglich bzw. wie kann ich den Ordner "McAfee-Tresore" ausblenden / deaktivieren, da ich diesen nicht benötige und mein Backup-Programm einen leeren Ordner sichern würde. 

Ich nutze McAfee seit vielen Jahren und hatte diesen Ordner bisher nicht. 

Könnt ihr mir bitte weiterhelfen?

viele Grüße

 

EAR22

Who Me Too'd this topic

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community