×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
ozzy39000
Former Member
Message 1 of 4

blocage de mon site seulement sur mon ordi ?

Bonjour,

j'ai un GROS soucis,  j'ai deux ordinateur sous mcafee,  l'un de mes ordinatateur sous mcafee a bloqué mon site que suis en train de faire (fenetre site dangereux, etc...), maintenant quand je vais sur le net je peux surfer sur tuus les site Sauf sur celui la !!!

avec mon autre station aucun probleme, idem avec d'autres ordi

je ne sais pas comment faire pour le débloqué

voici le message sous firefox : Firefox ne peut établir de connexion avec le serveur à l'adresse www.

sur chrome :  Erreur 138 (net::ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED) : Impossible d'accéder au réseau.

idem sous ie...

une ame charitable pour me donner un coup de main ?

cordialement

3 Replies
Peacekeeper
Message 2 of 4

Re: blocage de mon site seulement sur mon ordi ?

What site? This maybe caused by siteadvisor  so can you check what versions are on each PC and post back the version numbers and the site name.

Google says the above is this in french

Quel site? Ceci peut être causé par SiteAdvisor peut donc vous vérifier quelles versions sont sur ​​chaque PC et poteau les numéros de version et le nom du site.

Message was edited by: Peacekeeper on 9/06/13 6:48:01 PM
ozzy39000
Former Member
Message 3 of 4

Re: blocage de mon site seulement sur mon ordi ?

ma version de Mcafee  11.6.511,

thank for  your reponse, I think is siteadvisoor too but  I canot find the menu !!!

regards

Peacekeeper
Message 4 of 4

Re: blocage de mon site seulement sur mon ordi ?

To the right of the siteadvisor toolbar is a green arrow and to its right is the tab down arrow to show settings and the about detail. Also shown in the security centre about link (top right of security centre.)

Moving to siteadvisor forum.

I am thinking you have two different SA versions that is why I asked for the version numbers on the two PCs.


A droite de la barre d'outils SiteAdvisor est une flèche verte et à sa droite se trouve l'onglet flèche vers le bas pour afficher les paramètres et les quelque détail. On trouvera également dans le centre de sécurité sur un lien (en haut à droite du centre de sécurité.)

Déménagement au forum SiteAdvisor.
Je pense que vous avez deux versions différentes SA, c'est pourquoi j'ai demandé les numéros de version sur les deux PC.

Message was edited by: Peacekeeper on 9/06/13 7:07:10 PM
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community