Ik heb net True Key geïnstalleerd en een account aangemaakt.
Om mijn account te verificeren heb ik een email gekregen en daar de toegang bevestigend.
Nu lukt het mij toch niet om aan te melden.
Als ik klik op Hebt u al een True Key-profiel? Aanmelden dan blijf ik mail krijgen om mijn toegang te bevestigen. Wat moet/kan ik doen om in mijn profiel te komen?
Solved! Go to Solution.
hallo,
in het account dat is aangemaakt bij het aanmelden/activeren van McAfee is op de beginpagina te zien;
Downloads en apparaten
als u hierop klikt dan is daar Wachtwoordbeheer te lezen waar een licentiecode staat te lezen.
waarschijnlijk bedoeld u dit ?..............
om aan te melden ga naar de website van McAfee;
McAfee | Antivirus, mobiele beveiliging en VPN - Download gratis
rechtsboven zijn 3 streepjes te zien.
als u hierop klikt dan ziet u Aanmelden
als u bent ingelogd ziet u op de begin pagina/dashboard;
Downloads en apparaten.
klik hierop en daar vind u bij Wachtwoordbeheer een licentie code.
hoop dat het daarmee wil lukken ?
vriendelijke groeten
Hoi @HansKarin
Excuses voor het ongemak.
Deel de schermafbeelding van het probleem voor een beter begrip en om u verder te helpen.
Groeten,
Venkat
Inmiddels is het wel gelukt maar loop ik tegen het volgende aan.
ik heb een MCAfee LifeSafe abonnement. Nu wil ik True Key upgraden naar premium en ik zou dit moeten kunnen doen met mijn premium code. Deze zou ik moeten kunnen vinden op mijn LiveSafe webdashboard. Maar waar op dit dashboard staat dit. Ik kan het niet vinden.
hallo,
in het account dat is aangemaakt bij het aanmelden/activeren van McAfee is op de beginpagina te zien;
Downloads en apparaten
als u hierop klikt dan is daar Wachtwoordbeheer te lezen waar een licentiecode staat te lezen.
waarschijnlijk bedoeld u dit ?..............
om aan te melden ga naar de website van McAfee;
McAfee | Antivirus, mobiele beveiliging en VPN - Download gratis
rechtsboven zijn 3 streepjes te zien.
als u hierop klikt dan ziet u Aanmelden
als u bent ingelogd ziet u op de begin pagina/dashboard;
Downloads en apparaten.
klik hierop en daar vind u bij Wachtwoordbeheer een licentie code.
hoop dat het daarmee wil lukken ?
vriendelijke groeten
Dit was precies wat ik zocht, bedankt 🙏
New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.
Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership: