cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Mesh1
Contributor
Message 1 of 2

prenumerationsförnyelse

Jump to solution

Jag har lämnat alla uppgifter för en förnyad Macfee - prenumeration med det rabatterade erbjudandet för två år - igår. Använde då min egen mailadress maricasvantesdotter@gmail.com och det kommer alltså att dra pengar från mitt kort.

Ändå står det att min prenumeration på dator och telefon går ut om en och en halv dag den 25/6 och det är problem att logga in på Macfees konto. Den prenumeration, som pågår just nu började med en mailadress, som började med mitt mobilnummer. Jag har ändrat min inloggning till min vanliga mailadress som ovan och med ett nytt lösenord - är det det som ställer till det, och vad gör jag för att min prenumerationsbetalning verkligen ska säkra dator och mobil...?

Frustrerade hälsningar

Marica Hellberg Webb

0761482242

1 Solution

Accepted Solutions
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: prenumerationsförnyelse

Jump to solution

Hej Marica,

Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst. Efter att ha läst ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.

Såvitt jag förstår visas det gammalt datum på din McAfee, för att ditt konto är registrerad på en fejkad email från Elgiganten.

Jag har mejlat till din Gmail adress och du bör återskapa ditt lösenord för att få full kontroll över ditt konto.

Som tack för besväret, har jag förlängt din prenumeration med 30 dagar.

Vi tackar dig för ditt förtroende. Det enda du behöver göra är verifiera din prenumeration, så att programmet på datorn kan uppfatta att dess prenumeration har förlängts:

1. Högerklicka på McAfee-ikonen i systemfältet (ned till höger, bredvid klockan, möjlitgvis dold bakom en pil).
2. Välj "Verifiera prenumeration" och vänta tills processen är färdig.
3. Tryck på "Okej" när du får meddelandet att verifikationen lyckades.

Kontakta McAfee Kuntjänst för att få svar på dina frågor och funderingar via telefon eller chatt på: http://service.mcafee.com

Vänligen hänvisa till ärendenummer 484570-2470870844

Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst.

MVH,
Daniel B
McAfee Kundtjänst

View solution in original post

1 Reply
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: prenumerationsförnyelse

Jump to solution

Hej Marica,

Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst. Efter att ha läst ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.

Såvitt jag förstår visas det gammalt datum på din McAfee, för att ditt konto är registrerad på en fejkad email från Elgiganten.

Jag har mejlat till din Gmail adress och du bör återskapa ditt lösenord för att få full kontroll över ditt konto.

Som tack för besväret, har jag förlängt din prenumeration med 30 dagar.

Vi tackar dig för ditt förtroende. Det enda du behöver göra är verifiera din prenumeration, så att programmet på datorn kan uppfatta att dess prenumeration har förlängts:

1. Högerklicka på McAfee-ikonen i systemfältet (ned till höger, bredvid klockan, möjlitgvis dold bakom en pil).
2. Välj "Verifiera prenumeration" och vänta tills processen är färdig.
3. Tryck på "Okej" när du får meddelandet att verifikationen lyckades.

Kontakta McAfee Kuntjänst för att få svar på dina frågor och funderingar via telefon eller chatt på: http://service.mcafee.com

Vänligen hänvisa till ärendenummer 484570-2470870844

Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst.

MVH,
Daniel B
McAfee Kundtjänst

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community