×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
britt
Contributor
Message 1 of 2

fråga - vad har jag för konto?

hej 

 

jag heter Britt Risberg, 6111031966, o har en prenumeration hos er. Dock får jag upp varningsskyltar på min dator, en hp, köpt på Elgiganten, om att skyddet gått ut. Kan ni ringa mig o förklara hur det är med min prenumeration? Med vänlig hälsning, Britt. Ps Datorn kan stå i min mans namn, Thomas Flink, 480237 3619. Jag har även en gammal dator som jag inte använder så mycket. 

1 Reply
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: fråga - vad har jag för konto?

Hej Britt,

Tack för att du kontaktat McAfee Kundtjänst . Efter att ha läst igenom ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.

Såvitt jag förstår undrar du vilket slags konto du har hos McAfee, som är köpt via ElGiganten.

 

Kontakta oss igen via telefon eller chatt på: http://service.mcafee.com , för att slippa skriva känsliga uppgifter här!

Vänligen redigera ditt inlägg och radera ditt och din mans personr.

Tack på förhand!


Med vänlig hälsning,
Daniel B
McAfee Kundtjänst

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community