×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
jonnywalker
Contributor III
Message 1 of 2

Vad har hänt med den svenska supporten

Jump to solution

Förut när man gick till support via programvaran kunde man välja på telefon chat eller mail. Nu står det ett meddelande om att det är förlängd väntetid på support. men alternativet chat eller mail verkar inte finnas eller gå att nå. Har ni ingen support i Sverige längre ? En fråga till, min licens går snart ut. Det finns en sida se.mcafeestore.com vilken säger sig vara en officiell Mcafee sida. Där kan man köpa Mcaffe program till rabatterat pris. Är denna sida OK ? Om jag nu köper från denna sida kan jag då först avinstallera mitt nuvarande program och sedan hämta det nya genom mitt Mcafee konto ? När jag loggar in på mitt konto nu finns det bara vissa av Mcafees produkter som visas under fliken produkter. Men inte den produkt jag är intresserad av som finns hos se.mcafeestore.com kan jag trots det köpa den produkt jag vill ha från se.mcafeestore.com.

En sak till från mitt konto går det att köpa licenser för total protection med 1, 5 eller 10 licenser medan från mcafeestore licenserna är obegränsade förutom för Mcafee antivirus som finns med 1 licens. Detta verkar minst sagt rörigt för mig. Jag behöver i princip bara en licens därför skulle Mcafeee antivirus passa mig. Förra året när jag skulle förnya min licens på internet security suite kunde kundtjänst hjälpa mig att köpa en licens till ett bra pris och att verifiera prenumerationen så att jag slapp krångla med att installera något. finns den möjligheten fortfarande. Ja detta var ett antal frågor jag vill ha ett svar på.

1 Solution

Accepted Solutions
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Vad har hänt med den svenska supporten

Jump to solution

Hej,

E-mail supporten har upphört.

 

Det går betydligt snabbare via chatten och man kan även få hjälp via fjärrstyrning.

Kontakta McAfee Kuntjänst för att få svar på dina frågor och funderingar via telefon eller chatt på: 

http://service.mcafee.com

View solution in original post

1 Reply
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Vad har hänt med den svenska supporten

Jump to solution

Hej,

E-mail supporten har upphört.

 

Det går betydligt snabbare via chatten och man kan även få hjälp via fjärrstyrning.

Kontakta McAfee Kuntjänst för att få svar på dina frågor och funderingar via telefon eller chatt på: 

http://service.mcafee.com

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community