×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
user_95944
Contributor
Message 1 of 2

REBOOT CYCLE

Hej! Provade er sk McAfee Free Tech Check, och bad om fjärrhjälp med min problemdator.


Min mors dator krånglar här, sedan en tid , och Rebootar, i en evig cykel, utan att nånsin öppna mitt skrivbord och windows. Fungerar endast hjälpligt i Safe Mode.

Kanske fjärrhjälp, ev kan vara ett alternativ, nu när McAffe-reparations-programmet inte verkade lösa saken ?

Förhoppningsvis, så får man testa denna remote-Assistance, även under den gratis prov-prenumeration som jag nu har ?

Behöver ni tala med mig på telefonen så är är det bara att slå en signal(lägger in mitt nr efter detta.

Tack & Fortsatt Fin Sommar

1 Reply
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: REBOOT CYCLE

Hej,

Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst. Efter att ha läst ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.

Det kan finnas många olika orsak för felet på datorn.

Du kan göra en säkerhetskopia och göra en fabriksåterställning på datorn.

Om du är säker på att McAfee orsakar dessa omstarter, kan du kontakta McAfee Kuntjänst för att få svar på dina frågor och funderingar via fjärrstyrning på chatten på:
http://service.mcafee.com

Med vänlig hälsning,
Daniel
McAfee Kundtjänst

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community