Hej!
Min prenumeration går ut om ett par dagar, men det fungerar inte att förnya den. Jag har följt länkar från era mail, och från programmet och jag har loggat in, uppdaterat betalkortsinfomration samt försäkrat mig om att det finns pengar på kontot. Jag kommer varje gång till bilden där jag får välja mellan 1 eller 2 år förnyelse (priserna är dock olika varje gång, mellan 699 och 719 kronor), jag vill ha 1 år, och kryssar i det. Dår blir nästa bild "oväntat fel" (med adress: https://home.mcafee.com/Error.aspx?ec=500). Hur löser ni detta?
Med vänliga hälsningar
Stina Nilsson
Solved! Go to Solution.
Hej Stina,
Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst. Efter att ha läst ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.
Vi har granskat och konstaterat att din beställning har gått igenom och du har framgångsrikt förlängt din prenumeration med orderbekräftelsenummer CS2252738008.
Vi tackar dig för ditt förtroende och som "tack för besväret" förlängde jag din prenumeration med ytterliggare 30 dagar. Din McAfee gäller nu fram till 2019-07-25
OBS! Om Mcafee visar gammalt datum, då behöver du verifiera din prenumeration, så att programmet på datorn kan uppfatta att dess prenumeration har förlängts:
1. Högerklicka på McAfee-ikonen i systemfältet (ned till höger, bredvid klockan, möjlitgvis dold bakom en pil).
2. Välj "Verifiera prenumeration" och vänta tills processen är färdig.
3. Tryck på "Okej" när du får meddelandet att verifikationen lyckades.
Om du har andra förfrågningar eller om samma problem kvarstår, kan du kontakta oss igen också via telefon (på 08 57929004) eller chatt på: http://service.mcafee.com
Vänligen ange också följande servicebeställningsnummer (ärendenummer) med vilket ditt ärende är dokumenterat hos oss: 484570-2470841257
Tack för att du kontaktatMcAfee Kundtjänst. Det kan hända att du får en undersökning om din support upplevelse hos oss. Din feedback kommer att hjälpa oss förbättra vår service. Vår service mäts främst i parametern om servicerepresentanten hade de kunskaper som behövdes för att hjälpa dig.
Med vänlig hälsning,
Daniel B
McAfee Kundtjänst
Och just det, kortet är öppet för internetköp också.
Hej Stina,
Tack för att du kontaktat McAfees Kundtjänst. Efter att ha läst ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.
Vi har granskat och konstaterat att din beställning har gått igenom och du har framgångsrikt förlängt din prenumeration med orderbekräftelsenummer CS2252738008.
Vi tackar dig för ditt förtroende och som "tack för besväret" förlängde jag din prenumeration med ytterliggare 30 dagar. Din McAfee gäller nu fram till 2019-07-25
OBS! Om Mcafee visar gammalt datum, då behöver du verifiera din prenumeration, så att programmet på datorn kan uppfatta att dess prenumeration har förlängts:
1. Högerklicka på McAfee-ikonen i systemfältet (ned till höger, bredvid klockan, möjlitgvis dold bakom en pil).
2. Välj "Verifiera prenumeration" och vänta tills processen är färdig.
3. Tryck på "Okej" när du får meddelandet att verifikationen lyckades.
Om du har andra förfrågningar eller om samma problem kvarstår, kan du kontakta oss igen också via telefon (på 08 57929004) eller chatt på: http://service.mcafee.com
Vänligen ange också följande servicebeställningsnummer (ärendenummer) med vilket ditt ärende är dokumenterat hos oss: 484570-2470841257
Tack för att du kontaktatMcAfee Kundtjänst. Det kan hända att du får en undersökning om din support upplevelse hos oss. Din feedback kommer att hjälpa oss förbättra vår service. Vår service mäts främst i parametern om servicerepresentanten hade de kunskaper som behövdes för att hjälpa dig.
Med vänlig hälsning,
Daniel B
McAfee Kundtjänst
New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.
Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership: