cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
andkt
Contributor
Message 1 of 2

Förnyelse av prenumeration

Jump to solution

Hej!

Vill förnya mitt virusprogram men det fungerar inte med mitt Visa-kort  och Master-kortt då den säger att det är något fel med säkerhetskoden. Försökt flera ggr och skrivit rätt säkerhetskod. Vad gör jag nu då jag idag har haft virus i min telefon?

Mvh

Kerstin Andersson

1 Solution

Accepted Solutions
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Förnyelse av prenumeration

Jump to solution
Hej Kerstin, Tack för att ni kontaktat McAfees Tekniska Support. Såvitt jag förstår undrar du hur du kan uppdatera ditt kreditkort online. Du behöver uppdatera ditt kreditkort online under MITT KONTO, MIN PROFIL, FAKTURAUPPGIFTER. OBS! Ditt kort måste vara öppen för utländska köp (du kan kolla det med din internetbank). -------- Om du har andra förfrågningar eller om samma problem kvarstår, kan du kontakta oss igen också via telefon (på 08 57929004) eller chatt på: http://service.mcafee.com Mvh Daniel B IT Security Consultant | McAfee Swedish Team

View solution in original post

1 Reply
daniel_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Förnyelse av prenumeration

Jump to solution
Hej Kerstin, Tack för att ni kontaktat McAfees Tekniska Support. Såvitt jag förstår undrar du hur du kan uppdatera ditt kreditkort online. Du behöver uppdatera ditt kreditkort online under MITT KONTO, MIN PROFIL, FAKTURAUPPGIFTER. OBS! Ditt kort måste vara öppen för utländska köp (du kan kolla det med din internetbank). -------- Om du har andra förfrågningar eller om samma problem kvarstår, kan du kontakta oss igen också via telefon (på 08 57929004) eller chatt på: http://service.mcafee.com Mvh Daniel B IT Security Consultant | McAfee Swedish Team
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community