Hej! Har efter mycket om och men lyckats ändra min mailadress på kontot. Däremot är det helt omöjligt att ändra kontokortsuppgifter. När jag väljer ändra faktureringsuppgift kommer jag bara åt att ändra kontouppgifterna. Vad gör jag?
Solved! Go to Solution.
Hej Susanna,
Tack för att du kontaktat McAfee Kundtjänst . Efter att ha läst igenom ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.
Såvitt jag förstår undrar du hur du kan uppdatera ditt kreditkort online.
Din prenumeration hade löpt ut, därför kunde du inte uppdatera fakturauppgifterna.
Som "tack för besväret" har jag förlängt din prenumeration gratis med 30 dagar.
Nu kan du uppdatera ditt kreditkort online under MITT KONTO, MIN PROFIL, FAKTURAUPPGIFTER.
OBS! Ditt kort måste vara öppen för utländska köp (du kan kolla det med din internetbank).
Kontakta oss via telefon eller chatt på: http://service.mcafee.com så vi hjälper dig.
Vänligen hänvisa till ärendenummer 484570-2485634880
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning,
Daniel B
McAfee Kundtjänst
Hej Susanna,
Tack för att du kontaktat McAfee Kundtjänst . Efter att ha läst igenom ditt inlägg kommer vi med nöje att försöka lösa ditt problem.
Såvitt jag förstår undrar du hur du kan uppdatera ditt kreditkort online.
Din prenumeration hade löpt ut, därför kunde du inte uppdatera fakturauppgifterna.
Som "tack för besväret" har jag förlängt din prenumeration gratis med 30 dagar.
Nu kan du uppdatera ditt kreditkort online under MITT KONTO, MIN PROFIL, FAKTURAUPPGIFTER.
OBS! Ditt kort måste vara öppen för utländska köp (du kan kolla det med din internetbank).
Kontakta oss via telefon eller chatt på: http://service.mcafee.com så vi hjälper dig.
Vänligen hänvisa till ärendenummer 484570-2485634880
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning,
Daniel B
McAfee Kundtjänst
New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.
Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership: