×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
CamillaB
Contributor
Message 1 of 3

Brådskande ärende- utökat skydd

Hej, 

Jag har ett brådskande behov av hjälp och fick kontakt via chatten i början av förra veckan. Jag beskrev tydligt i text men blev hänvisad att skicka foton via mail. Jag fick info om att jag var lovad snabbt svar men fick aldrig svar. Jag har idag försökt kontakta er via chatten men får info om att chatten är stängd och endast öppen måndag-fredag 09-18. (men klockan är nu 11:43).   Jag har fått mail om att jag behöver kontakta er inom 48 timmar om inte ärenden ska stängas men det är helt omöjligt att komma i kontakt. Har även  försökt nå er via telefon men det går inte. Har vid 2 tillfällen suttit i kö1 timme/gång. 

Det är verkligen brådskande för mig att antingen få hjälp eller att få använda min ångerrätt så att jag kan skaffa virusskydd på annat håll. Hoppas ni kan återkomma så fort som möjligt. 

Mail som jag fått (men har tagit bort nummer och länk). 

Mvh Camilla 

Hej Camilla Byström! 

Vi kunde inte avsluta din chattkonversation angående serviceförfrågan______.  (nummer) 

Om du vill starta chatten på nytt kan du kontakta supporten med hjälp av länken nedan under våra öppettider(måndag till fredag, 9 AM till 6 PM), så hjälper vi dig.

*Länk*


Mitt problem:   Jag har skaffat virusskydd men får upp att jag endast har skyddspoäng 475/1000. (dvs "någorlunda").  Jag rekommenderas att boosta graderingen genom följande alternativ "Låg oss stoppa nyfikna ögon från att titta på vad du gör online eller från att stjäla dina data".   Jag trycker på "skydda mig online", sedan "skydda mid nu", men får meddelandet  "försök igen....något gick fel när vi konfigurerade VPN. Försök igen".   Jag har gått in varje dag senaste veckan men det står alltid samma sak.  

 

Hur kommer jag vidare ?

2 Replies
Venkat_YM
Moderator
Moderator
Message 2 of 3

Re: Brådskande ärende- utökat skydd

Hej @CamillaB 

Hälsningar från McAfee.

Vi beklagar besväret. Jag har skickat ett privat meddelande till dig, vänligen kontrollera det privata meddelandet för mer information.

Hälsningar,
Venkat

CamillaB
Contributor
Message 3 of 3

Re: Brådskande ärende- utökat skydd

Hej! 
jag har svarar och blivit lovad en kontakt. Jag har sedan fått info om att jag ska bli uppringd (Igår). Fortfarande har ingen ringt! 
mvh Camilla 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community