cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Cambi
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 2

Abbonemang

Hej jag har haft ett abonnemang hos er i flera år. Sista 2 åren har jag inte haft dator utan surfar på mobilen utan ert abonnemang. Varje år drar ni pengar ifrån mitt konto. Jag vill inte ha mcafee längre. Ser att ni dragit för familje abonnemang. 1149 kr igår den 18/9. Vill att ni betalar tillbaka pengarna och stoppar abbonemanget eftersom jag inte använt era tjänster sista 2 åren. 

Visste inte hur jag kan nå er. Så startade en ny inlogg här. Mvh åsa thawelin Sverige.

1 Reply
Venkat_YM
Moderator
Moderator
Report Inappropriate Content
Message 2 of 2

Re: Abbonemang

Hej,

Hälsningar från McAfee.

Ursäkta besväret.

Vi är ledsna att meddela dig att vi inte har möjlighet att initiera återbetalning via communityn, så vi rekommenderar att du kontaktar vårt konsumentsupportnummer (08-579 290 04)under kontorstiderna för återbetalningsprocessen eller för omedelbar hjälp klicka på länken nedan för chattsupport.

McAfee Chat Support

Om denna information var till hjälp på något sätt eller svarade på din fråga, vänligen markera den som den accepterade lösningen och ge beröm om det är lämpligt.

Hälsningar,
Venkat

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community