Hej,
Jag blev igår debiterad 1604:- SEK från McAfee för en automatisk förnyelse.
Min vanliga premunation går ut i början av December, och efter den vill jag INTE fortsätta med 1-år ny premunation.
Er automatiska förnyelse och chockartade debitering på 1604:- SEK från ingenstans har gjort att jag inte kan betala mina räkningar denna månad, och är helt orimiligt.
Ni är otroligt svåra att få tag på. Jag har suttit i telefonkö i TVÅ timmar idag för att komma i kontakt med er kundtjänst. Och jag har även skrivit om detta meddelande i er chatt, utan att lyckas.
Jag vänder mig nu till er här i detta forumet, med hopp om att ni ska hjälpa mig.
Jag kräver en återbetalning på er automatiska order #CS2639496331 .
Jag upprepar; Jag har försökt att nå er genom er telefontjänst och suttit över 2 timmar i kö.
Jag har försökt nå er via er "chatt" utan att lyckas.
Skicka mig INTE vidare till varken er telefontjänst, eller chatt. Jag har prövat.
Jag behöver fåt detta löst genom att ni drar tillbaka ordern och sätter in pengarna på mitt konto.
Min premunation ska INTE förlängas.
Tack.
Solved! Go to Solution.
Hej @Linus ,
Avbokning och återbetalning kan behandlas av vårt live-support. Vi kan nås från måndag till fredag genom att ringa 08-579 290 04 eller via chatt på service.mcafee.com.
Jag ser att du redan har kontaktat oss och att en av våra assistenter har löst din fråga.
Hälsningar,
Kamen
Hi @Linus
Vi är ledsna för besväret. Gå till länken nedan för din återbetalningsfråga eller så kan du kontakta vår support på 08-579 290 04 från måndag till fredag på öppettider.
Tack,
Läs vad jag skriver.
Jag har redan försökt att kontakta er. Var vänlig att avbryt ordern som jag bifogade i tråden.
Det går inte att nå er på telefonen och det går inte att nå er på chatten.
Avbryt er automatiska order och återbetala mina pengar.
Hej @Linus ,
Avbokning och återbetalning kan behandlas av vårt live-support. Vi kan nås från måndag till fredag genom att ringa 08-579 290 04 eller via chatt på service.mcafee.com.
Jag ser att du redan har kontaktat oss och att en av våra assistenter har löst din fråga.
Hälsningar,
Kamen
New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.
Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership: