cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Cony20
Contributor
Message 1 of 4

Solicitud de Reembolso

Buenas tardes, soy del país de Chile y me gustaría solicitar el reembolso dado a una renovación automática efectuada hace 5 días en mi tarjeta, por lo cual me gustaría cancelar la suscripción y pedir la devolución de lo cobrado a mi tarjeta sin mi consentimiento. Además, he intentado hacer esta solicitud a través del servicio técnico al cliente, con los números que están en la pagina y ninguno sale disponible para chile, estos son (800 123 3264 - 800 646 589), dado a eso me podrían ayudar con el problema, por favor. 

Muchas gracias. 

3 Replies
Venkat_YM
Moderator
Moderator
Message 2 of 4

Re: Solicitud de Reembolso

Hi @Cony20 

We are sorry for the inconvenience caused. I have sent a private message to you, kindly check the private message for further details.

Regards,
Venkat

Cony20
Contributor
Message 3 of 4

Hola muy buenas tardes, soy Constanza del país de Chile, le escribo por el motivo de anteriormente haber solicitado el reembolso de una renovación automática, la cual me respondieron pero no hubo ninguna solución a ello, dado a que han pasado 3 semanas sin dar ninguna respuesta, es por esto que hago llegar nuevamente esta solicitud, si es posible me podrían ayudar por favor.

Venkat_YM
Moderator
Moderator
Message 4 of 4

Hi @Cony20 

Sorry for the inconvenience caused.

Is there any ticket number for your issue given by the support team.

Regards,
Venkat

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community