Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
jaqub
Contributor
Message 1 of 2

Zablokowane podejrzane przychodzące połączenie

Witam, 

Od instalacji i uzyskania subskrybcji premium McAfee Internet Seciurity mam problem - w zakładce historia co 10-15 sekund pojawia mi się komunikat "Zablokowane podejrzane przychodzące połączenie, adres źródłowy: IP 23.217.242.156", po rozwinięciu komunikat: Za pomocą komputera o IP 23.217.242.156 probowano nawiązać połączenie z portem TCP o numerze 51085na tym komputerze bez zezwolenia. Przy czym adresy IP są zmienne oraz numery portów TCP też są zmienne. Po konsultacji z  informatykiem polecił przeinstalować komputer: "prawdopodobnie trojan". Przeinstalowałem komputer jednak komunikaty ciągle są. Pytanie również czy takie "działania" i próby logować mogą spowalniać mi internet oraz laptopa? Jak rozwiązań ten problem i czy to jest problem. Dzieki za pomoc!

1 Reply
jaqub
Contributor
Message 2 of 2

Re: Zablokowane podejrzane przychodzące połączenie

Ponawiam

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community