×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
TEB
Contributor
Message 1 of 2

re- active subscription

Jump to solution

Hi

My current subscription ends in MArch.

As a customer in the norwegian bank DNB, I discovered that  I can re-activate the subscription for free.

I loaded the software from their sites just a few seconds ago, and still the McAfee says the subscription ends 12th MArch.

 

How do I carry on from here?

1 Solution

Accepted Solutions
viktoriya_stoev
Contributor II
Message 2 of 2

Re: re- active subscription

Jump to solution

Hei!

Takk for at du tok kontakt med McAfee!
Etter at vi fikk din beksjed vil jeg gjerne sende en løsning for ditt tilfelle.

Trinn I:

For å benytte McAfee abonnemenet ved DNB bør du først bestille abonnementet. Vennligst følg de trinnene som angitt nedenfor.

Bestill McAfee abonnementet via DNB:

1. Logg  deg på nettbanken din.
2. Klikk på Innstillinger.
3. Klikk på Antivirusprogram.
4. Klikk på Ny bruker? Last ned her.
5. Klikk på knappen NESTE.
6. Registrer epostadresse og passord.
7. Klikk på Bestill.

 For å kunne installere McAfee programvaren, bør du gå til vår offisielle nettside av mcafee.com
Etterpå bør du klikke på For Consumer, deretter kan du velge Norsk språk ved å klikke på Region. Deretter kan du klikke på min konto og logg på. Etter at du har logget på din kontoen, kan du klikke igjen på Min konto og velg abonnementer. Du bør klikke på legg til enhet ved siden av ditt abonnement og folge de anvisningene for å laste ned programmet.
Dersom du har problem med installasjonen, kan du kontakte oss det telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 09:00 - 18:00.
Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com.

Ditt Serviceanmodningsnr er: 2439518254

Takk for at du kontaktet McAfee Kundeservice!

Vennlig hilsen
Viktoriya Stoeva
McAfee Kundeservice

View solution in original post

1 Reply
viktoriya_stoev
Contributor II
Message 2 of 2

Re: re- active subscription

Jump to solution

Hei!

Takk for at du tok kontakt med McAfee!
Etter at vi fikk din beksjed vil jeg gjerne sende en løsning for ditt tilfelle.

Trinn I:

For å benytte McAfee abonnemenet ved DNB bør du først bestille abonnementet. Vennligst følg de trinnene som angitt nedenfor.

Bestill McAfee abonnementet via DNB:

1. Logg  deg på nettbanken din.
2. Klikk på Innstillinger.
3. Klikk på Antivirusprogram.
4. Klikk på Ny bruker? Last ned her.
5. Klikk på knappen NESTE.
6. Registrer epostadresse og passord.
7. Klikk på Bestill.

 For å kunne installere McAfee programvaren, bør du gå til vår offisielle nettside av mcafee.com
Etterpå bør du klikke på For Consumer, deretter kan du velge Norsk språk ved å klikke på Region. Deretter kan du klikke på min konto og logg på. Etter at du har logget på din kontoen, kan du klikke igjen på Min konto og velg abonnementer. Du bør klikke på legg til enhet ved siden av ditt abonnement og folge de anvisningene for å laste ned programmet.
Dersom du har problem med installasjonen, kan du kontakte oss det telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 09:00 - 18:00.
Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com.

Ditt Serviceanmodningsnr er: 2439518254

Takk for at du kontaktet McAfee Kundeservice!

Vennlig hilsen
Viktoriya Stoeva
McAfee Kundeservice

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community