×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
olaug
Contributor
Message 1 of 4

automatisk fornyelse. trukket 749 kr. får ikke slått av fornyelse. ønsker få igjen penger.

F.e.

3 Replies
olaug
Contributor
Message 2 of 4

Re: automatisk fornyelse. trukket 749 kr. får ikke slått av fornyelse. ønsker få igjen penger.

jeg får ikke slått av automatisk fornyelse av virus program på min tlf. kom ikke inn på home side eller kunde service. jeg ønsker ikke dette abonnement lengre. ønsker pengene tilbake. det har økt med 300 kr fra sist år i pris. blir ikke dette i orden, sperrer jeg mitt kort for videre trekk. 

olaug
Contributor
Message 3 of 4

Re: automatisk fornyelse. trukket 749 kr. får ikke slått av fornyelse. ønsker få igjen penger.

hi. McAfee can we dont trust. debit yours bank card, so they dont take more monny. order a new in bank

Venkat_YM
Moderator
Moderator
Message 4 of 4

Re: automatisk fornyelse. trukket 749 kr. får ikke slått av fornyelse. ønsker få igjen penger.

hei! @olaug 

Hilsen fra McAfee.

Vi beklager ulempene dette medfører. Jeg har sendt en privat melding til deg, vennligst sjekk den private meldingen for mer informasjon.

Hilsen
Venkat

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community