×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Klippern
Contributor
Message 1 of 3

Kjøpte tre forskjellige års abonnement og fikk ingen aktiveringskode på noen av de

Jump to solution

Hei,

Kjøpte tre 1 års abonnement 08/07/2021. Fikk beskjed om feil ved alle ordrene, og beskjed om å kontakte kundeservice. Likevel er det trukket 1027,- NOK fra min konto.

269,- NOK
369,- NOK
389,- NOK

Er ikke satt opp et aktivt abonnement på min bruker. Har heller ikke fått noen av aktiveringskodene som ble kjøpt 08/07/2021

Kan vise til bankutskrift.

Vil også tilføye at det er vanskelig å få kontakt med kundeservice. 

Vil gjerne få disse kjøpene refundert, og pengene tilbake. 

Takk

1 Solution

Accepted Solutions
Hako
Contributor
Message 3 of 3

Re: Kjøpte tre forskjellige års abonnement og fikk ingen aktiveringskode på noen av de

Jump to solution

Hei @Klippern,

Hilsen fra McAfee!

Vi beklager å høre at du er belastet flere ganger og misforståelsen ved å gi deg detaljer for Tysk kundestøtte!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Norsk kundestøtte slik at de kan hjelpe deg med dette. Du kan ta kontakt med kundestøtte på telefon eller chat ved å besøke denne lenken: https://service.mcafee.com/

Hilsen,

Hako

 

View solution in original post

2 Replies
Sudharsanam_G1
Moderator
Moderator
Message 2 of 3

Re: Kjøpte tre forskjellige års abonnement og fikk ingen aktiveringskode på noen av de

Jump to solution

Hei @Klippern 

Hilsen fra McAfee!

Vi angrer på ulempen. Supportlinjen for Tyskland er kun åpen i åpningstiden, så kontakt dem i åpningstiden. De vil hjelpe deg med å behandle forespørselen din.

Støtte: 069-6640 4330

Merk: Vi har brukt google oversetter til å oversette meldingen ovenfor

Hilsen,
Sudharsanam G

Hako
Contributor
Message 3 of 3

Re: Kjøpte tre forskjellige års abonnement og fikk ingen aktiveringskode på noen av de

Jump to solution

Hei @Klippern,

Hilsen fra McAfee!

Vi beklager å høre at du er belastet flere ganger og misforståelsen ved å gi deg detaljer for Tysk kundestøtte!

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Norsk kundestøtte slik at de kan hjelpe deg med dette. Du kan ta kontakt med kundestøtte på telefon eller chat ved å besøke denne lenken: https://service.mcafee.com/

Hilsen,

Hako

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community