×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Mna
Contributor
Message 1 of 3

Feil ved ordrebehandling

Jump to solution

Hei, jeg kjøpte et 2 års abonnement i dag men fikk beskjed om feil ved ordren og beskjed om å kontakte kundeservice. Det er likevel trukket/reservert kr 849,- fra min konto uten at det er satt opp et aktivt abonnement på min bruker. Jeg gjorde dette 2 ganger så det ble trukket/reservert 2 x kr 849.Jeg kommer ikke gjennom i chatten deres. Jeg er litt usikker hva jeg kan gjøre nå. Jeg må enten få abonnementet aktivert på min bruker eller få refudert pengene jeg har blitt trukket.

1 Solution

Accepted Solutions
Magesh
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 3

Re: Feil ved ordrebehandling

Jump to solution

Hi @Mna 

Vi beklager ulempen. Gå til lenken nedenfor for å kontakte chattesupporten vår. Hvis du allerede har prøvd å kontakte chattelinken, kan du prøve å kontakte nedenstående nummer +47 023 050420 på åpningstidene.

Chat Support 

Thanks,

View solution in original post

2 Replies
Magesh
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 3

Re: Feil ved ordrebehandling

Jump to solution

Hi @Mna 

Vi beklager ulempen. Gå til lenken nedenfor for å kontakte chattesupporten vår. Hvis du allerede har prøvd å kontakte chattelinken, kan du prøve å kontakte nedenstående nummer +47 023 050420 på åpningstidene.

Chat Support 

Thanks,

Mna
Contributor
Message 3 of 3

Re: Feil ved ordrebehandling

Jump to solution

Yes, It solved my problem and thanks to Support Team.

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community