×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
JMG
Contributor
Message 1 of 4

Abonnement

Jump to solution

Hei

Jeg ønsker og avslutte mitt abonnement og få pengene tilbake

1 Solution

Accepted Solutions
viktoriya_stoev
Contributor II
Message 4 of 4

Re: Abonnement

Jump to solution

Hei

Takk for at du tok kontakt med  McAfee. Mitt navn er Viktoriya.

Etter å ha sjekket kontoen din under e-postadressen jan.magne.g@gmail.com, har vi fått bekreftet at du har et abonnement på McAfee LiveSafe som utløper 26.03.2019.
Dette ble automatisk fornyet 24.02.2018.

Fra din e-post forstår jeg at du vil si opp dette abonnementet og få utgiftene refundert.

Abonnementet ditt ble automatisk fornyet gjennom McAfees Always on Protection funksjon som fornyer abonnementet en måned før utløp.Når McAfee produktet kjøpes første gang medfølger det en lisensavtale som opplyser kunden om Always on Protection egenskapen. Always on Protection sikrer at kunden er kontinuerlig beskyttet ved å fornye abonnementet årlig til den nåværende prisen gjennom å bruke kredittkortopplysninger som er lagret i kundens kontoopplysninger.
Kunder som ikke vil bruke McAfee Always on Protection kan til enhver tid henvende seg til McAfee for å få den slått av eller få en refusjon innen 60 dager fra fornyelsesdato. Always on Protection ble innført på grunn av en sterk etterspørsel blant kundene etter kontinuerlig beskyttelse.
Du kan lese mer om dette her:http://no.mcafee.com/root/alwaysOn.asp

For å kunne vi refundere deg med pengene, må vi verifisere deg først og det kan skje hvis du ringe oss er telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 09:00 - 18:00.
Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com.

Ditt Serviceanmodningsnr. er 2439518250.
Takk for at du kontaktet McAfee Kundeservice.

Vennlig hilsen
Viktoriya Stoeva
McAfee Kundeservice

View solution in original post

3 Replies
JMG
Contributor
Message 2 of 4

Re: Abonnement

Jump to solution

Hei 

Jeg Ønsker og avslutte mitt abonnement og få pengene tilbake.

Torgunn
Contributor
Message 3 of 4

Re: Abonnement

Jump to solution

Jeg ønsker å avslutte abonnementet og få pengene mine tilbake.

viktoriya_stoev
Contributor II
Message 4 of 4

Re: Abonnement

Jump to solution

Hei

Takk for at du tok kontakt med  McAfee. Mitt navn er Viktoriya.

Etter å ha sjekket kontoen din under e-postadressen jan.magne.g@gmail.com, har vi fått bekreftet at du har et abonnement på McAfee LiveSafe som utløper 26.03.2019.
Dette ble automatisk fornyet 24.02.2018.

Fra din e-post forstår jeg at du vil si opp dette abonnementet og få utgiftene refundert.

Abonnementet ditt ble automatisk fornyet gjennom McAfees Always on Protection funksjon som fornyer abonnementet en måned før utløp.Når McAfee produktet kjøpes første gang medfølger det en lisensavtale som opplyser kunden om Always on Protection egenskapen. Always on Protection sikrer at kunden er kontinuerlig beskyttet ved å fornye abonnementet årlig til den nåværende prisen gjennom å bruke kredittkortopplysninger som er lagret i kundens kontoopplysninger.
Kunder som ikke vil bruke McAfee Always on Protection kan til enhver tid henvende seg til McAfee for å få den slått av eller få en refusjon innen 60 dager fra fornyelsesdato. Always on Protection ble innført på grunn av en sterk etterspørsel blant kundene etter kontinuerlig beskyttelse.
Du kan lese mer om dette her:http://no.mcafee.com/root/alwaysOn.asp

For å kunne vi refundere deg med pengene, må vi verifisere deg først og det kan skje hvis du ringe oss er telefonnummeret +47 23 05 04 20, og våre linjer er åpne fra 09:00 - 18:00.
Du kan ellers finne alle våre alternativer for kontakt og støtte på http://service.mcafee.com.

Ditt Serviceanmodningsnr. er 2439518250.
Takk for at du kontaktet McAfee Kundeservice.

Vennlig hilsen
Viktoriya Stoeva
McAfee Kundeservice

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community