cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
ed2222
Level 7
Report Inappropriate Content
Message 1 of 10

MCAFEE LIVE SAFE: SWITCH OFF COMPUTER AFTER SCAN

A nova versão do Mcafee LiveSafe não tem mais a opção de desligar o computador após a digitalização. Portanto, por favor, aponte-me para um link para uma versão mais antiga do Mcafee LiveSafe, onde a opção de desligar o computador após a digitalização está disponível. Melhores cumprimentos, Edmundo Gomes
PS: Peça a Mcafee para reinsulur esta opção no Live Safe. Na verdade, essa foi a diferença que me levou a comprar esse antivírus.

9 Replies
Rajiv_s1
Moderator
Moderator
Message 2 of 10

Re: MCAFEE LIVE SAFE: SWITCH OFF COMPUTER AFTER SCAN

Olá @ed2222 

Pedimos desculpas pelo transtorno, mas infelizmente não há opção de fazer o downgrade para uma versão inferior em relação à opção de desligamento. Estamos recebendo seus valiosos comentários e garantiremos que sejam transmitidos à equipe de conern.

Regards,
Rajiv S

ed2222
Level 7
Message 3 of 10

RAJIV, I'm going to switch antivirus. My preference for Mcafee is, among other things, because of this detail. Imagine that you buy an outfit on the internet because it is blue. But when you get it, it turns blue for a few days and then turns red. That's exactly what you did to me. Best regards, Edmundo Gomes

ed2222
Level 7
Message 4 of 10

Rajiv, I have LiveSafe installed on a personal notebook. As I use this notebook very little, LiveSafe is still in the old version. Would I be able to extract the software from this notebook and install it on my other computer? Please help me with this. Best regards, Edmundo Gomes

ed2222
Level 7
Message 5 of 10

MR. Rajiv, I have LiveSafe installed on a personal notebook. As I use this notebook very little, LiveSafe is still in the old version. Would I be able to extract the software from this notebook and install it on my other computer? Please help me with this. Best regards, Edmundo Gomes

Rajiv_s1
Moderator
Moderator
Message 6 of 10

Hello @ed2222 ,

The McAfee you have installed in personal notebook is complete different liscence unfortunately there is no other way to extract and reinstall or download a lower version.

Regards,

Rajiv S

I have requested a mod comment in another thread re this. I still have not been offered the R33 update . That in itself is a hint it might have been paused.

ed2222
Level 7
Message 8 of 10

Não consigo compreender como uma marca forte como McAfee, agora pertencente a outra ainda maior, Intel, toma do consumidor algo que ele tinha.

McAfee deveria ter, no mínimo, mais possibilidades de interfaces e possibilidades a oferecer.

Tenho quase três anos de assinatura e me arrependi amargamente. 

Rajiv_s1
Moderator
Moderator
Message 9 of 10

Hello @ed2222 

Pedimos desculpas pela inconveniência.
Agradecemos por nos informar sobre essa funcionalidade.

A McAfee está ciente dessa mudança nas opções de varredura e teremos seus valiosos comentários compartilhados com nossa equipe de desenvolvimento para incluir esse recurso em futuros roteiros.

Sinta-se à vontade para nos informar se tiver outras dúvidas.

Regards,
Rajiv S

Just letting you all know Pause during scan being put back in updates at end of this month and shut down after scan at the end of August so my contact says.

Apenas avisando a todos. Pausa durante a varredura sendo colocada de volta nas atualizações no final deste mês e desligada após a varredura no final de agosto, disse meu contato.

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community