cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
baloo1967
Former Member
Message 1 of 6

Problème d'antivirus

Bonjour,

j'essaie d'installer le service de sécurité McAfee de Bell j'entre le numéro de série l'ordinateur télécharge le programme en suit il fait une vérification Il me dit qu'un problème

est survenu lors de la suppression de votre logiciel Afin de poursuivre la mise à niveau vers service de sécurité McAfee de Bell Nous devons supprimer votre ancien logiciel service de sécurité McAfee et de redémarrer votre ordinateur. Après le redémarrage il recommence l'installation avec le même message d'erreur! Que faire?

Merci Baloo1967

5 Replies
exbrit
MVP
MVP
Message 2 of 6

Re: Problème d'antivirus

Moved this to the General Discussion area.

Make sure your operating system is fully updated, including Internet Explorer even if you never use it.

I suggest you run the MCPR cleanup tool and reboot.

http://us.mcafee.com/apps/supporttools/mcpr/mcpr.asp

Then install the full suite from your online account.

Google Translation:

Google Traduction:

Proposée ce à la zone Discussion Générale.
Assurez-vous que votre système d'exploitation est entièrement mis à jour, y compris Internet Explorer, même si vous ne l'utilisez pas.

Je suggère que vous exécutez l'outil MCPR de nettoyage et de redémarrage.
http://us.mcafee.com/apps/supporttools/mcpr/mcpr.asp
Puis installer la suite complète de votre compte en ligne.

baloo1967
Former Member
Message 3 of 6

Merci Ec_Beit pour le conseil j'avais déjà tout fait ça mai ça ne fonctionne pas plus!

Baloo1967 

exbrit
MVP
MVP
Message 4 of 6

If it didn't help please contact Technical Support by phone, it's free of charge.

For service in French you will have to alter the country at the top right corner of the page below.

------

Si il n'a pas aidé s'il vous plaît contactez le support technique par téléphone, il est gratuit.

Pour le service en français, vous devrez modifier le pays dans le coin supérieur droit de la page ci-dessous

.

Services and Support for Home and Office

baloo1967
Former Member
Message 5 of 6

OK merci je vais téléphoner pour régler mon problème!

Merci Ex-Brit!

Baloo1967

exbrit
MVP
MVP
Message 6 of 6

De rien et bon chance.

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community