×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
alexpn
Contributor
Message 1 of 2

Não quero perder assinatura McAfee ou Dinheiro.

Eu ganhei uma assinatura do McAfee Multi Device no dia 03/12/2020 e ela expira no dia 03/03/2022, mas então antes de eu ganhar uma assinatura eu tinha comprado uma assinatura do McAfee Livesafe, e eu não queria contar os dias da assinatura dela ou da McAfee Multi Device, eu queria terminar primeiro a outra assinatura primeiro e depois ativar novamente o McAfee Livesafe ou McAfee Multi Device para mim não perder meu meu dinheiro, se não eu vou sair no prejuízo, por favor tem como deixar terminar primeiro a assinatura tanto o Livesafe ou Multi Device e depois ativar a outra assinatura, só para mim não poder perder meu dinheiro?

1 Reply
Magesh
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Não quero perder assinatura McAfee ou Dinheiro.

Hi @alexpn 

Nós nos desculpamos pelo inconveniente. Acesse o link abaixo para entrar em contato com nosso suporte por chat e ajudá-lo a resolver sua dúvida.

chat Support 

Thanks,

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community