×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
henknan
Contributor
Message 11 of 15

Re: dreig mails

Ls,

Wellicht is het u bekend dat McAfee info deelt:

 

Informatie die onze partners verzamelen

We hebben de volgende partners ingehuurd om uw algemene browse-ervaring op de website te verbeteren. Ze maken gebruik van cookies en andere mechanismen om u met uw sociale netwerken te verbinden en u advertenties te tonen die beter op u zijn afgestemd. U kunt voor een opt-out kiezen door de selectie van de onderstaande vakken ongedaan te maken als u niet wilt dat deze informatie wordt verzameld.

Categorieën

6 of 6 toegestaan

Analyseaanbieder

Gegevensverzamelaar/leverancier

Marketing oplossingen

Reclameserver

Retarger

Sociale media

 

 

Deze opties zijn niet uit te schakelen, met het gevolg dat de gebruikers  bedolven worden onder spam , ik krijg er wel 6-11 op 1 dag.

Dit is uiteraard erg vervelend.

McAfee heeft er ,als zij gebeld worden, een speciale oplossing  voor: spam blokkeren!!!!!!!!!!!.

Ik heb dit ook gepost op de McAfee community , maar ik kan het vreemd genoeg niet terug vinden.

 

Met vriendelijke groet,

Henk Nanninga

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 12 of 15

Re: dreig mails

bedankt voor uw antwoord.

ik kan uw frustratie goed indenken over de hoeveelheid spam die binnenkomt bij u.

ikzelf heb mcafee sinds 2016 op mijjn computer en eerlijk gezegd geen spambericht ontvangen totzover. 

ik gebruik de standaard instellingen van Livesafe.

heeft u malwarebytes free al eens geprobeerd of er wellicht iets op uw computer actief is die de spam kan veroozaken ?

over het terug vinden van uw berichten op de community;

onderstaande link is de hoofdpagina van de Consumer afdeling;

McAfee Support Community - Consumer Forums - McAfee Support Community

ongeveer in het midden staat Languages en daaronder is ook de Dutch afdeling.

als ik op Dutch klik staat uw bericht onder Latest topics en is het tweede bericht dreigmails daar terug te vinden.

of had u een bericht ook in een ander afdeling geplaatst en kunt u  deze niet meer terug vinden ?

vriendelijke groeten

henknan
Contributor
Message 13 of 15

Re: dreig mails

Ls,

Wellicht is het u bekend dat McAfee info deelt:

 

Informatie die onze partners verzamelen

We hebben de volgende partners ingehuurd om uw algemene browse-ervaring op de website te verbeteren. Ze maken gebruik van cookies en andere mechanismen om u met uw sociale netwerken te verbinden en u advertenties te tonen die beter op u zijn afgestemd. U kunt voor een opt-out kiezen door de selectie van de onderstaande vakken ongedaan te maken als u niet wilt dat deze informatie wordt verzameld.

Categorieën

6 of 6 toegestaan

Analyseaanbieder

Gegevensverzamelaar/leverancier

Marketing oplossingen

Reclameserver

Retarger

Sociale media

 

Er is de mogelijkheid om bovenstaande uit te zetten middels de Knoppen naar links te schuiven en te bevestigen.

Na opnieuw inloggen staat alles weer aan , waarom is er deze  mogelijkheid als deze toch niet werkt?

Met vriendelijke groet,

Henknan

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 14 of 15

Re: dreig mails

hallo,

graag wil ik vragen waar ik de categorieen zoals door u vermeld in bovenstaand bericht kan vinden ?

heeft u nog met de klantenservice contact gehad of de emails die u ontvangt daadwerkelijk van mcafee afkomstig zijn of dat dit nepmails betreft ?

misschien als de emails origineel van mcafee komen dat de navolgende instelling kan helpen;

als u gaat naar; www.mcafee.com

dan verschijnt de Nederlands talige hoofdpagina.

rechtsboven is een vierkant blokje bestaande uit stippen.

als u hierop klikt verschijnt; Mijn account

login met uw gegevens

na inloggen staat er rechtsboven; account

als u hierop klikt staat er bijna onderaan; Informatie in handen van mcafee

op de pagina die dan verschijnt staat ongeveer in het midden iets over marketing en in de tekst Marketing blauw aangegeven. 

als ui hierop klikt kunt u daar uw email adres opgeven om geen marketingmails te willen.

belangrijk blijft om goed vooraf te controleren of de mails van mcafee oorspronkelijjk worden gestuurd.............

indien ja, misschien dat deze instelling u kan helpen om de mails te verminderen ?

vriendelijke groeten

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 15 of 15

Re: dreig mails

hallo,

ik bezoek geregeld andere forums mbt antivirus nieuws.

toeval of niet was er een bericht afgelopen dagen geplaatst over nep antivirus mails betreffende Mcafee en Norton die momenteel rond gaan.

onderstaand is de link van het betreffende artikel;

 

https://conversation.which.co.uk/scams/mcafee-norton-antivirus-fake-phishing-email-warning/

is de info in dit artikel herkenbaar voor uw situatie misschien ?

vriendelijke groeten

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community