×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
henknan
Contributor
Message 1 of 15

dreig mails

Ls, Why do I get 6 times to 1 day memories that my protection has been suspended, my subscription has expired, etc. etc. Subscription is valid until 23-2-2022. Henknan

14 Replies
Rajiv_s1
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 15

Re: dreig mails

Hello @henknan ,

We are extremely sorry for the inconvenience caused, in order to check and confirm can you please share the sender of the email.

Regards,
Rajiv S

henknan
Contributor
Message 3 of 15

Re: dreig mails

Rajiv_S1
 
Waarom kan ik de 8 mails niet plakken of als bijlagen verzenden?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
henknan
Contributor
Message 4 of 15

Re: dreig mails

Rajiv_S

I have received 11 different mails since 3-1-2022.

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 5 of 15

Re: dreig mails

hallo,

als alternatief kunt u misschien het beste hiervoor met live klantensupport kontakt opnenmen.

dit kan tlefonisch als chat tijdens werkdagen en van 9.00 - 17.00 uur.

het telefoonnummer is;

Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie).

chat kunt u bereiken;

McAfee-ondersteuning voor consumenten – Officiële site

op deze pagina staat ongeveer in het midden aan de rechterkant ; Contact opnemen met ondersteuning

volg daarna de verdere stappen zoals aangegeven.

vriendelijke groeten

Koen_B
Contributor II
Message 6 of 15

Re: dreig mails

Beste Henknan,

Spijtig om te lezen dat u veel mails ontvangt betreft een verlopen abonnement. We zien de laatste tijd een toename in spammails die niet van ons afkomstig zijn. Hiervoor hebben we een aantal tips en uitleg via Cyberfraude 

Om uw huidige abonnement te controleren op de vervaldatum kunt u het beste zich aanmelden via de online McAfee Website in uw Account via:Aanmelden Mijn Account 
Nadat u bent aangemeldt ziet u rechtsboven 'Mijn Account' -> 'Abonnementen' 
Zodoende ziet u de vervaldatum van uw huidige abonnement. 


Persoonlijk wil ik u als tip meegeven om goed naar de afzender te kijken van de email(s) die u ontvangt. Vaak kunt u daaraan zien dat het wel of niet van McAfee afkomstig is.
Stel dat een van deze emails absoluut niet van ons is en u ziet dat het pure reclame is. Dan kunt u deze afzender blokkeren, markeren als spam/ongewenst of blijven verwijderen. Indien u een meer resolute oplossing zou willen om dit te voorkomen raad ik  aan gebruik te maken van een antispamfilter. Hiervoor kunt u uw emailserviceprovider contacteren voor assistentie. 


Met vriendelijke groet,
Koen
McAfee ondersteuning

henknan
Contributor
Message 7 of 15

Re: dreig mails

LS,

Tot maart vorig jaar had ik kaspersky internet security en daarvoor Bit defender , toen had ik totaal geen spam betreffende mijn abonnement enz. enz..

Dit is vorig jaar begonnen  na het installeren van McAfee , en in alle spam wordt McAfee genoemd., hoogst merkwaardig en stront vervelend.

Henknan

silvia_t
Moderator
Moderator
Message 8 of 15

Re: dreig mails

Geachte klant,

Om u optimaal te kunnen begeleiden verzoek ik u onze LIVE ondersteuning te contacteren tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag.

Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie).

Met vriendelijke groeten,
Silvia

Support & Service Representative
McAfee Consumer Products
___________________

Product information http://www.mcafee.com
Support & Service http://service.mcafee.com
Telefoon Klantenservice Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief)
België 02/275.07.03

henknan
Contributor
Message 9 of 15

Re: dreig mails

 
 
Waarom kan ik mijn laatste post niet vinden, is deze verwijderd ?
Henknan

 

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 10 of 15

Re: dreig mails

hallo,

volgens mij is er geen post verwijderd................ik zie uw laatste bericht of  deze verwijderd is en daarvoor die van moderator Silvia en daarvoor de voorgaande berichten die er zijn geplaatst.

of is er in de tussentijd door u nog een ander bericht geplaatst vandaag die niet meer zichtbaar is wellicht ?

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community