×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
GerardH
Contributor
Message 1 of 3

Verschil tussen McAfee en Lenovo Vantage scan

Jump to solution

ik heb een licentie op mijn McAfee , aangekocht bij mijn nieuwe Lenovo. Volg keurig alle aanbevelingen van McAfee, alle scans etc. Volgens jullie product alles in orde. 

Echter gisteren via Lenovo een nieuw product (vantage) scan uitgevoerd. Deze geeft diverse problemen. (zie bijlage) Vraag hierbij wat is hierbij het verschil tussen beide applicaties. Of wie spreekt de waarheid?

 
What do you want to do ?
New mailCopy
1 Solution

Accepted Solutions
kamen_uzunov
Moderator
Moderator
Message 3 of 3

Re: Verschil tussen McAfee en Lenovo Vantage scan

Jump to solution

Hallo @GerardH ,

 

Beide apps vertellen de waarheid. Lenovo Vantage is een app die wordt geïnstalleerd op nieuwe Lenovo-laptops. Het geeft u alleen een gemakkelijke manier om uw lay-out aan te passen en om eventuele problemen op uw laptop te diagnosticeren. Het wordt meestal gebruikt om de hardware te diagnosticeren - controleer op nieuwe stuurprogramma's en BIOS-updates, controleer de levensduur van de batterij, enz.

McAfee is een app voor cyberbeveiliging - het belangrijkste doel is om uw apparaten tegen bedreigingen te beschermen. McAfee scant op virussen en andere cyberbedreigingen.

Op je screenshot kunnen we zien dat de Vantage-app problemen heeft gevonden met de prestaties van de pc en niet met de beveiliging. Uw apparaat is veilig, maar de prestaties zijn niet optimaal. Dus ik zal u adviseren om de prestatieproblemen van Vantage te controleren en op te lossen - u hoeft zich geen zorgen te maken over de beveiliging.

Vriendelijke groeten,

Kamen

View solution in original post

2 Replies
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 3

Re: Verschil tussen McAfee en Lenovo Vantage scan

Jump to solution

Hallo,

Controleer of McAfee is bijgewerkt. Zorg er ook voor dat Windows up-to-date is.

Bedoelt u dat Vantage Scan bedreigingen heeft geïdentificeerd en McAfee niet?

Vriendelijke groeten,
Madhan M

kamen_uzunov
Moderator
Moderator
Message 3 of 3

Re: Verschil tussen McAfee en Lenovo Vantage scan

Jump to solution

Hallo @GerardH ,

 

Beide apps vertellen de waarheid. Lenovo Vantage is een app die wordt geïnstalleerd op nieuwe Lenovo-laptops. Het geeft u alleen een gemakkelijke manier om uw lay-out aan te passen en om eventuele problemen op uw laptop te diagnosticeren. Het wordt meestal gebruikt om de hardware te diagnosticeren - controleer op nieuwe stuurprogramma's en BIOS-updates, controleer de levensduur van de batterij, enz.

McAfee is een app voor cyberbeveiliging - het belangrijkste doel is om uw apparaten tegen bedreigingen te beschermen. McAfee scant op virussen en andere cyberbedreigingen.

Op je screenshot kunnen we zien dat de Vantage-app problemen heeft gevonden met de prestaties van de pc en niet met de beveiliging. Uw apparaat is veilig, maar de prestaties zijn niet optimaal. Dus ik zal u adviseren om de prestatieproblemen van Vantage te controleren en op te lossen - u hoeft zich geen zorgen te maken over de beveiliging.

Vriendelijke groeten,

Kamen

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community