Vandaag heb ik een melding gekregen dat het abonnement automatisch is verlengd en er een bedrag van USD 120,99 van mijn creditcard zal worden afgeschreven.
Vorig jaar heb automatisch verlengen uitgezet en via een andere, goedkopere, manier het abonnement verlengd. Dat wil ik dit jaar ook weer gaan doen. Kunt u de verlenging ongedaan maken?
Alvast bedankt.
Goedendag,
Ik heb hetzelfde probleem want ik wil mijn abonnement verlengen via een andere leverancier van software. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
mvg,
Ron
hallo,
ik raad u aan hiervoor telefonisch contact op te nemen met de Nederlands talige klantenservice. van Mcafee.
deze kunt u met onderstaande gegevens tijdens werkdagen bereiken op;
u de LIVE ondersteuning contacteren tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag.
Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie).
of via chat op;
op de pagina die verschijnt staat ongeveer in het midden aan de rechterkant;
Contact opnemen met ondersteuning
Met vriendelijke groeten,
New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.
Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership: