×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
M4rtijn
Contributor III
Message 1 of 4

Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Ik had opnieuw een Nederlands McAfee Livesafe abonnement gekocht via de ING punten winkel.
Tijdens het activeren van mijn McAfee Livesafe is er iets misgegaan, namelijk dat ik het Amerikaanse abonnement heb gekregen in plaats van het Nederlandse. Tijdens het activeren was de pagina ook Nederlands. 

Ik heb in januari nog een keer een gratis proefperiode gekregen. Ik heb toen nog contact opgenomen omdat mijn McAfee Livesafe verouderd was. Ik heb toen telefonisch en via de McAfee Community contact gehad. Aan de telefoon is mij toen gevraagd of ik de McAfee Subscription Repair Tool wou gebruiken en kijken wat er dan gebeurt. Het leek er voor mij toen op dat het verholpen was omdat alles up-to-date was.

Maar toen ik Livesafe voor de 2e keer verlengd had, ben ik er achtergekomen dat ik sinds de repair tool een Amerikaans abonnement heb met een Nederlandse McAfee Security Center.

Ik heb hier sinds vorige maand contact over om mijn Amerikaanse Livesafe abonnement te corrigeren naar een Nederlands Livesafe abonnement. Ik heb helaas verder niks meer gehoord, alleen iedere keer weer dat er volgende week contact met mij opgenomen wordt. Het is nu drie weken verder en ik heb nog niks nieuws gehoord.

Ik heb begrip voor de huidige situatie met het coronavirus, maar kunnen jullie me dan op z'n minst af en toe een update geven over mijn dossier.

2 Solutions

Accepted Solutions
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 4

Re: Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Hoi,

Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

De beste manier om het probleem op te lossen, is door een volledige terugbetaling te krijgen. Dan jij
kan McAfee van de Nederlandse website kopen en vervolgens installeren. Dit zou het probleem volledig moeten oplossen.

Neem contact op met onze ondersteuning, waar zij u zullen helpen een terugbetaling voor het huidige abonnement te krijgen, vervolgens McAfee Dutch Subscripiton te kopen en u vervolgens te helpen bij het installeren op uw apparaten. Hieronder vindt u de McAfee-ondersteuningslink,

McAfee-ondersteuning

Vriendelijke groeten,
Madhan M

View solution in original post

Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 4

Re: Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Hoi @M4rtijn 

Ja, u kunt de link gebruiken als dit de juiste link is om McAfee te kopen.

Ik raad u aan om McAfee-producten te kopen via de McAfee-website 

https://www.mcafee.com/consumer/de-de/store/m0/index.html

Neem ook contact op met McAfee-ondersteuning zodat zij u kunnen begeleiden en u kunnen helpen bij het kopen en installeren van Dutch McAfee

McAfee-ondersteuning

Vriendelijke groeten,
Madhan M

View solution in original post

3 Replies
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 4

Re: Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Hoi,

Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

De beste manier om het probleem op te lossen, is door een volledige terugbetaling te krijgen. Dan jij
kan McAfee van de Nederlandse website kopen en vervolgens installeren. Dit zou het probleem volledig moeten oplossen.

Neem contact op met onze ondersteuning, waar zij u zullen helpen een terugbetaling voor het huidige abonnement te krijgen, vervolgens McAfee Dutch Subscripiton te kopen en u vervolgens te helpen bij het installeren op uw apparaten. Hieronder vindt u de McAfee-ondersteuningslink,

McAfee-ondersteuning

Vriendelijke groeten,
Madhan M

M4rtijn
Contributor III
Message 3 of 4

Re: Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Beste @Madhan ,

Ik heb nog een HP link in m'n Microsoft Edge naar de McAfee website waarmee ik McAfee Livesafe voor het zelfde aankoopbedrag kan kopen. 

Zou ik deze link kunnen gebruiken?

Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 4

Re: Verkeerde McAfee LiveSafe abonnement (USA)

Jump to solution

Hoi @M4rtijn 

Ja, u kunt de link gebruiken als dit de juiste link is om McAfee te kopen.

Ik raad u aan om McAfee-producten te kopen via de McAfee-website 

https://www.mcafee.com/consumer/de-de/store/m0/index.html

Neem ook contact op met McAfee-ondersteuning zodat zij u kunnen begeleiden en u kunnen helpen bij het kopen en installeren van Dutch McAfee

McAfee-ondersteuning

Vriendelijke groeten,
Madhan M

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community