×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
janlohman
Contributor II
Message 11 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Dat zou heel fijn zijn, dank u wel. 

via de telefoon moest ik maar de losse app downloaden, want de ingebouwde werkte niet en dat soort dingen hoorde ik.  😞

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 12 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

ok, ga ik proberen voor u maar ik kan niet garanderen of het lukt.

voor mij ook afwachten altijd maar vaak gaat het wel goed gelukkig.

hoop dat het gaat goed komen.

hartelijke groeten

Koen_B
Contributor II
Message 13 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Beste @janlohman 


Normaliter kunt u gekoppelde apparaten (VPN) verwijderen via het McAfee programma zelf. (Total Protection/LiveSafe)

  • Open het McAfee programma
  • Klikt u aan de linkerzijde op de 'vier vierkantjes' ('Mijn Beschermng')
  • Klikt u op de VPN
  • Ietwat rechtsboven 'Instellingen'
  • Hieronder vindt u de mogelijkheden aan te geven wanneer u de VPN verbinding wilt inschakelen, maar ook heeft u de mogelijkheid om onderin bij 'Beschermde apparaten' (VPN gerelateerd) op de 'drie streepjes' te klikken en vervolgens 'verwijderen'

Mocht dit niet werken, of u komt er niet helemaal uit. Wil ik u vragen toch even contact met ons op te nemen via de telefoon ofwel chat zodat we u hierin kunnen begeleiden. Het is anderzijds ook mogelijk vanuit onze kant een VPN apparaat te 'ontkoppelen' 

Met vriendelijke groet,
Koen

 

janlohman
Contributor II
Message 14 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Hallo @Koen_B ,

Dat werkt dus helaas niet.

 

Mcafee is nu zelfs zo klant onvriendelijk dat er niks meer zelf gedaan kan worden.

ik zit tegen een verleling aan, en ik twijfel of ik wel door ga na al die jaren. Als je belt ze weten nooit een oplossing behavel een nieuw account aanamken, niks kan volgen de medewerker.

ik ben zelf een klantenservice medewerker en ik vind dit echt ongehoord slecht. 

 

Oja heb ik al gezegd dat ik de uitstraling momenteel heel kinderlijk vind?

 

zie bijlage.

 

 

 

 

Koen_B
Contributor II
Message 15 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

@janlohman Dat is inderdaad niet 'zoals het hoort' 

Indien u mij een prive bericht zal kunnen sturen met uw emailadres kan ik even contact met u opnemen om u hiermee te assisteren. 

Met vriendelijke groet,
Koen

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community