×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
janlohman
Contributor II
Message 1 of 15

VPN accounts verwijderen

Hallo allemaal,

 

ik wilde op mijn net opnieuw geinstaleerde desktop de VPN aanzetten, maar dit mocht schijnbaar niet. ik blijk ineens 4 desktops op mijn naam in het account te hebben, hoe verwijder ik deze?

De link die ik vond, werkte niet, daar ik geen kruisje zie r achter.

 
 

 

14 Replies
cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 2 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

als ik het navolgende service artikel van mcafee lees kan alleen de klantenservice een apparaat uit uw account verwijderen.

hieronder het betreffende service artikel;

McAfee KB - How to remove or deactivate a device on home.mcafee.com (TS102122)

de klanten service is tijdens kantooruren op werkdagen bereikbaar middels chat of telefoon

Telefoon Klantenservice Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief)
België 02/275.07.03

misschien kunnen ze dan ook achterhalen waarom uw zoveel apparaten in uw nieuw account heeft staan.........

janlohman
Contributor II
Message 3 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Hallo,

Dat is in mijn account, maar ook bij de VPN in de app zie ik ze staan, en een artikl gaf aan dat ik de daar moest verwijderen, dat lukt dus ook niet. Van de week maar even bellen.

silvia_t
Moderator
Moderator
Message 4 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Geachte klant,

Om u optimaal te kunnen begeleiden verzoek ik u onze LIVE ondersteuning te contacteren tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag.

Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie).

Met vriendelijke groeten,
Silvia

Support & Service Representative
McAfee Consumer Products
___________________

Product information http://www.mcafee.com
Support & Service http://service.mcafee.com
Telefoon Klantenservice Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief)
België 02/275.07.03

janlohman
Contributor II
Message 5 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Ik had het probleem vandaag weer.

Het antwoord, download de losse vpn want die in totalprotect werkt niet.

Lekker gebracht 😞

Tijd om eens wat anders dan mcafee te gaan kopen denk ik dan, zo knullig dit. 

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 6 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

hallo,

graag wil ik vragen gaat het momenteel bij u om verbindingsproblemen met de VPN dienst ?

Klachten van gebruikers van Windows 10 en Windows 11 over problemen met L2TP VPN-verbindingen stapelen zich op, zo meldt onder ‎‎meer‎‎ de IT-beveiligingssite Bleepingcomputer.‎ ‎De schuld ligt aan de twee cumulatieve updates ‎‎KB5009543‎‎ (voor Windows 10) en ‎‎KB5009566‎‎ (voor Windows 11), die ‎‎Microsoft‎‎ op de ‎‎eerste patchdag van 2022 in januari uitbracht.‎

‎Deze cumulatieve updates bevatten verschillende bugfixes en verbeteringen, waaronder een onderdeel dat ervoor zorgt dat bij sommige gebruikers L2TP VPN-verbindingen mislukken. Gebruikers ontvangen het foutbericht dat een VPN-verbinding niet mogelijk is‎i.

Microsoft raadt aan om het navolgende te doen;

Om het probleem met sommige VPN's te omzeilen, kunt u de leveranciers-id uitschakelen in de serverinstellingen. Opmerking: Niet alle VPN-servers hebben de optie om het gebruik van leveranciers-ID uit te schakelen."‎

Nu hebben losse VPN's vaak meer instelmogelijkheden dan de meegeleverde VPN in antivirus en kan ik mij het verwijzen naar de losse VPN van Mcafee wel begrijpen omdat deze instellingen kent en die van Totalprotection niet.

herkent u dit misschien allemaal en kan het op bovenstaande betrekking hebben misschien ?

vriendelijke groeten

janlohman
Contributor II
Message 7 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Hallo,

 

Nee dat is het (gelukkig niet) het gaat erom dat ik ineens weer aan de maximale zit zie bijlage.

 

ik heb maar 2 apparaten.

 

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 8 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

hallo,

bedankt voor uw reaktie.

nou, gelukkig maar dat het mijn lange verhaal bug kwestie niet betreft voor u.

heeft u kontakt met de Nederlandse klantenservice gehad met het telefoonnummer dat eerder door Silvia in eerder bericht hierboven staat vermeld ?

groeten

 

janlohman
Contributor II
Message 9 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

Ja dat heb ik, maar ik viond deze medewerker totaal niet kundig. 

ik bel er niet meer heen want het heeft tot 2 maal geen oplossing geboden. Moe tikw eer een nieuw account gaan aanmaken, en dan alles laten overzxewtten. Voor iets wat via jezelf eventueel verwijderd zou moeten kunnen worden. 

 

Ik blijf niet bezig. 

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 10 of 15

Re: VPN accounts verwijderen

kan ik ook wel begrijpen van uw kant.

helaas hebben antivirussoftware in algemene zin de nodige korrecties nodig vanwege software restricties die ineens veranderen ect.

als je de verschillende AV forums zo eens bezoekt krijg je daar een aardige indruk van.

het is wel eens doorbijten.

ik zag eerder in deze Dutch sectie een medewerker Koen van de klantenservice.

ik wil deze persoon wel een PM private message sturen om uw probleem misschien te willen bekijken en met u verder kontakt te maken ?

vaak reageert men wel op een PM en hoo dan ook in dit geval.

vind u het goed als ik dit voor u ga proberen ?

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community