cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
yoran
Contributor
Message 1 of 2

Restitutie

Mijn abonnement is zonder mijn weten/toestemming verlengt. De verleng prijs is veel te duur voor mij. Bovendien stel ik het niet op prijs dat mijn abonnement zomaar wordt verlengt zonder bericht.

Graag wil ik deze daarom ook onmiddellijk beëindigen en ontvang ik graag een restitutie.

1 Reply
Rajiv_s1
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Restitutie

Hallo @yoran ,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. U bent een trouwe klant en wij willen u niet kwijt. De automatische verlenging zou u 60 dagen voorafgaand aan de verlenging een e-mail moeten hebben gestuurd.
We vragen u vriendelijk om contact op te nemen met de ondersteuning, waar zij uw abonnement zullen controleren en u helpen met terugbetaling en bieden ook kortingen. Ga naar de onderstaande ondersteuningslink,

McAfee-ondersteuning

Neem contact met ons op tijdens werkdagen en uren

Groeten,
Rajiv S

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community