×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
M4rtijn
Contributor III
Message 1 of 6

McAfee chat popup verbindingsproblemen

Ik heb steeds verbindingsproblemen met de McAfee support chat popup.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Mijn internetverbinding is stabiel genoeg om e.v.t full HD te streamen dus daar licht het niet aan.
Ook heb ik steeds problemen met vragen naar support met mijn al bestaande dossiernummer.

Ik heb de telefonische support al geprobeerd, maar vind het een ramp.
Ten eerste wordt ik erg onvriendelijk te woord gestaan, ten tweede wordt het verhaal van mijn al aantal weken lopende servicedossier dat ik aan de mevrouw aan de lijn uitlegde niet gelooft en ontkende ze alles, en ten derde bleef ze doorgaan in haar eigen verhaal.

Ik ben al meerdere keren telefonisch door deze mevrouw op deze manier te woord gestaan.

De chat support is prima wanneer het werkt, maar de telefonische ondersteuning daar wil ik nooit meer mee te maken hebben bij gecompliceerde problemen.

5 Replies
Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 6

Re: McAfee chat popup verbindingsproblemen

Hoi,

Onze excuses voor het ongemak dat sindsdien is veroorzaakt. Help ons alsjeblieft met de servicenummers voor de oproepen en chats die je hebt gedaan met ondersteuning en die je slecht vond omdat de ondersteuning niet professioneel was, zodat we dit kunnen controleren.

Als u met dit soort problemen wordt geconfronteerd, kunt u op elk moment een supervisor of manager vragen en zij zullen u helpen.

We weten niet zeker waarom de chat-pop-ups problemen hebben. Probeer het opnieuw en laat het ons weten, want er zijn aan ons einde geen problemen gemeld.

Vriendelijke groeten,
Madhan M

M4rtijn
Contributor III
Message 3 of 6

Re: McAfee chat popup verbindingsproblemen

Het dossiernummer met het vervelende telefoongesprek ben ik kwijt. Waarschijnlijk heb ik het verwijderd aangezien ik niet verder ben gekomen met deze mevrouw.

 

Tot nu toe is dossiernummer SR-2758443636 nog steeds actief, alleen kan ik op geen enkele manier het dossier heropenen terwijl het nog binnen de 90 dagen is. Daarom heb ik nu dossiernummer SR-2785415171. Ook dit dossiernummer kan ik niet heropenen.

Ik heb met zulke dusdanige technische problemen te maken met mijn McAfee-account en Mobile Security dat het een soort kettingreactie of domino effect is. Wanneer het ene probleem verholpen is, zijn hierdoor weer nieuwe problemen ontstaan. En het aantal problemen rond om alles van McAfee loopt steeds meer op of duurt steeds langer voor het verholpen is.

Ik heb al een keer een nieuwe Livesafe licentie moeten aanvragen bij de winkel waar ik hem gekocht had. Toen heb ik een nieuw McAfee account moeten aanmaken. Mijn oude account is toen verwijderd zodat ik dat e-mailadres weer kon gebruiken voor een nieuw McAfee-account. En toen kwamen de Mobile Security problemen.

 

Ik heb al contact met de McAfee ondersteuning over alle problemen sinds februari.

Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 6

Re: McAfee chat popup verbindingsproblemen

Hoi,

Bedankt voor het verstrekken van de informatie. We hebben gecommuniceerd met het concernteam. Zij nemen contact met u op en helpen u verder.

We hebben ook de servicenummers gedeeld, zodat ze de records kunnen doornemen en verder kunnen gaan

Vriendelijke groeten,
Madhan M

M4rtijn
Contributor III
Message 5 of 6

Re: McAfee chat popup verbindingsproblemen

Wordt ik dan telefonisch benaderd of via de e-mail?

Ik ben doordeweeks op bepaalde tijdstippen niet bereikbaar aangezien ik dan met online school zit.
Het beste is om mij na 13:30 te benaderen als jullie mij proberen te bellen.

Madhan
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 6 of 6

Re: McAfee chat popup verbindingsproblemen

Hoi,

Eerst stuurt het zorgteam u een privébericht voor terugbelgegevens en neemt vervolgens contact met u op.

Vriendelijke groeten,
Madhan M

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community