×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
mardoek
Contributor
Message 1 of 8

Geen rapport na scan

Twee dagen geleden heb ik een scan uitgevoerd met Live Safe en er werden items gevonden, maar als ik daarna een rapport wil opvragen krijg ik een scherm te zien met een melding dat er niets te rapporteren is. Klopt dit wel?

(ik heb schermprints gemaakt, maar als ik deze wil posten krijg ik een foutmelding  - Your post has been changed because invalid HTML was found in the message body. The invalid HTML has been removed. Please review the message and submit the message when you are satisfied - Doe ik iets verkeerd of is er een probleem met het systeem?). 

 

7 Replies
manika
Contributor
Message 2 of 8

Re: Geen rapport na scan

De gebeurtenis-id 1202, 1203 en 1204 moeten worden geselecteerd voor gebeurtenisfiltering in de configuratie in de McAfee ePO-console.
mardoek
Contributor
Message 3 of 8

Re: Geen rapport na scan

Hoi, manika,

Bedankt voor je snelle reactie.

Maar ik begrijp niets van je antwoord. Zou je kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen of waar ik hierover documentatie kan vinden?

M.v.g.

Mardoek.

manika
Contributor
Message 4 of 8

Re: Geen rapport na scan

Rapportage inschakelen voor On-Demand Scan-evenementen: 1. Meld u aan bij de ePO-console. 2.Klik op Menu, Configuratie, Serverinstellingen. Selecteer Gebeurtenisfiltering en klik op Bewerken. Selecteer gebeurtenis 1203: Scannen op aanvraag voltooid (Info). Selecteer evenement 1035: scan is geannuleerd. (Informatie).  Klik op Opslaan.

manika
Contributor
Message 5 of 8

Re: Geen rapport na scan

mardoek
Contributor
Message 6 of 8

Re: Geen rapport na scan

Sorry, maar ik begrijp er nog steeds niet veel van. Ik heb nog nooit gehoord van een ePO-console en ik weet ook niet hoe ik me daar aan moet melden? 

Misschien is er een misverstand? Ik wilde gewoon met McAfee Live Safe een scan uitvoeren en daarvan via het menu een rapport bekijken. 

 

manika
Contributor
Message 7 of 8

Re: Geen rapport na scan

 
Het is een thuisproduct. Ik verwees naar onderneming één.
silvia_t
Moderator
Moderator
Message 8 of 8

Re: Geen rapport na scan

Geachte heer Mardoek, Om u optimaal te kunnen begeleiden verzoek ik u onze LIVE ondersteuning te contacteren tussen 09.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag. Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie). Technische chat: http://service.mcafee.com/LocaleSelect.aspx?lc=1043&sg=TS&pt=1&st=CHAT Met vriendelijke groeten, Support & Service Representative McAfee Consumer Products ___________________ Product information http://www.mcafee.com Support & Service http://service.mcafee.com Telefoon Klantenservice Nederland 020-5040 586 (lokaal tarief) België 02/275.07.03
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community