×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
FdW
Contributor II
Message 1 of 6

Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

mcafee.jpg

Op 19-5-2021 heb ik nog een jaar McAfee Total Protection gekocht. Ik verwacht dat de eerstkomende vervaldatum (3-8-2021) een jaar zou doorschuiven. Niet dus. Op de PC toont de software nog steeds als vervaldatum 3-8-2021. Ik wil dit graag gecorrigeerd zien.

3 Solutions

Accepted Solutions
Allwyn_GI
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Hoi @FdW,

Excuses voor het veroorzaakte ongemak. Je hebt je abonnement verlengd, maar het is nog niet bijgewerkt. We moeten het abonnement handmatig bijwerken. U kunt het onderstaande artikel volgen en uw abonnement bijwerken. Als je problemen hebt, reageer dan vriendelijk op hetzelfde bericht.

Ik heb onlangs een abonnement verlengd of gekocht, dus het vervalbericht is onjuist

Vriendelijke groeten,
Allwyn I

View solution in original post

Allwyn_GI
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 5 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Hoi @FdW,

Op uw verzoek hebben we het abonnement van 3 maanden van uw vorige abonnement toegevoegd aan uw huidige pakket. Dank u.

Om ervoor te zorgen dat deze nieuwe abonnementsdatum wordt weergegeven, verzoeken we u met de rechtermuisknop op het McAfee-pictogram in de rechterbenedenhoek van uw computer te klikken en op abonnement verifiëren te klikken. Start daarna uw computer eenmaal opnieuw op om het bijgewerkte abonnement weer te geven.

Neem in de toekomst contact op met het abonnementsteam voor vragen over facturering. Raadpleeg het onderstaande bericht voor de telefoonnummers om contact op te nemen met het McAfee-ondersteuningsteam

Vriendelijke groeten,
Allwyn I

View solution in original post

FdW
Contributor II
Message 6 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Dank. Probleem opgelost.

View solution in original post

5 Replies
Allwyn_GI
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Hoi @FdW,

Excuses voor het veroorzaakte ongemak. Je hebt je abonnement verlengd, maar het is nog niet bijgewerkt. We moeten het abonnement handmatig bijwerken. U kunt het onderstaande artikel volgen en uw abonnement bijwerken. Als je problemen hebt, reageer dan vriendelijk op hetzelfde bericht.

Ik heb onlangs een abonnement verlengd of gekocht, dus het vervalbericht is onjuist

Vriendelijke groeten,
Allwyn I

FdW
Contributor II
Message 3 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Met de beschreven procedure is het gelukt. Althans? De vervaldatum in de software staat nu op 19-05-2022. Wel heb ik betaald om een jaar te verlengen gerekend vanaf 3-8-2021. Ik ben nu dus circa 3 maanden verlenging kwijt. Is dit nog goed te krijgen?

cyberdude
Reliable Contributor
Reliable Contributor
Message 4 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

hallo,

het handigst is als u even met de officiele mcafee support contact hiervoor openeemt.

zij kunnen eenvoudig dit in het systeem aanpassen. 

zij zijn telefonisch alswel per chat te bereiken tijdens kantooruren op werkdagaen onder de volgende gegevens;

Telefoon Klantenservice: 020-5040 586 (lokaal tarief) / 0227 507 03 (voor Belgie).
Technische chat: https://service.mcafee.com

vriendelijke groeten,

Allwyn_GI
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 5 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Hoi @FdW,

Op uw verzoek hebben we het abonnement van 3 maanden van uw vorige abonnement toegevoegd aan uw huidige pakket. Dank u.

Om ervoor te zorgen dat deze nieuwe abonnementsdatum wordt weergegeven, verzoeken we u met de rechtermuisknop op het McAfee-pictogram in de rechterbenedenhoek van uw computer te klikken en op abonnement verifiëren te klikken. Start daarna uw computer eenmaal opnieuw op om het bijgewerkte abonnement weer te geven.

Neem in de toekomst contact op met het abonnementsteam voor vragen over facturering. Raadpleeg het onderstaande bericht voor de telefoonnummers om contact op te nemen met het McAfee-ondersteuningsteam

Vriendelijke groeten,
Allwyn I

FdW
Contributor II
Message 6 of 6

Re: Aanschaf voor een nieuw jaar wordt niet verwerkt in abonnement

Jump to solution

Dank. Probleem opgelost.

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community