×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
RickP69
Contributor
Message 1 of 3

Aanschaf tijdens proefperiode, wel betaald, maar geen jaar McAfee?

Jump to solution

Ik heb een proefperiode van 30 dagen bij mijn nieuwe computer gekregen. Na anderhalve week heb ik besloten om McAfee als mijn beveiliging te behouden en heb ik McAfee online voor één jaar voor 1 computer aangeschaft voor 19,95€. Ik heb betaald via Ideal. Na verwerking verwachtte ik dat mijn abonnementsstatus zou veranderen met een extra jaar.  

Helaas blijft ik de proefperiode houden en is er niks verlengd. Ik heb twee keer met iemand van McAfee gechat. De eerste gaf aan dat het binnen twee weken wel automatisch verlengd wordt. De andere zei dat ik met Ideal had betaald en daarom duurt het langer. 

Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Ik zou graag krijgen waar ik voor betaald heb. 1 jaar McAfee na de preoafperiode van 30 dagen. Graag zou ik hier wat hulp bij krijgen.

Mvg, Rick

1 Solution

Accepted Solutions
kamen_uzunov
Moderator
Moderator
Message 3 of 3

Re: Aanschaf tijdens proefperiode, wel betaald, maar geen jaar McAfee?

Jump to solution

Hallo @RickP69 

Negeer het vorige antwoord - wat u werd verteld tijdens uw chat met de ondersteuning was correct - aangezien McAfee met een geldinzamelaar werkt, duurt het tot 5 werkdagen voordat een betaling via SEPA, standaard automatische incasso, Ideal of bankoverschrijving wordt verwerkt in het systeem. Ik zie dat je je bestelling 2 dagen geleden hebt geplaatst, dus deze wordt tot het einde van deze week bijgewerkt.

Vriendelijke groeten,
Kamen

View solution in original post

2 Replies
KrithikaS
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 3

Re: Aanschaf tijdens proefperiode, wel betaald, maar geen jaar McAfee?

Jump to solution

Hallo @RickP69 

Ik begrijp volledig dat u McAfee voor 1 jaar aanschaft om uw computer te beschermen.

Ik wil u graag laten weten dat u ook een proefperiode van 30 dagen heeft geactiveerd op het apparaat, dus zodra de proefperiode van 30 dagen is voltooid, wordt uw betaalde abonnement voor een jaar automatisch geactiveerd. Daarom zou ik u willen vragen te wachten tot 09/11/2020 om de proefperiode van 30 dagen te voltooien en u kunt het McAfee-abonnement dat beschikbaar is op de interface de volgende dag gemakkelijk vernieuwen, zodat uw betaalde abonnement wordt geactiveerd.

Laat het ons weten als u problemen ondervindt bij het activeren van het betaalde abonnement nadat de proefperiode van 30 dagen is voltooid.

vriendelijke groeten

Krithika S

kamen_uzunov
Moderator
Moderator
Message 3 of 3

Re: Aanschaf tijdens proefperiode, wel betaald, maar geen jaar McAfee?

Jump to solution

Hallo @RickP69 

Negeer het vorige antwoord - wat u werd verteld tijdens uw chat met de ondersteuning was correct - aangezien McAfee met een geldinzamelaar werkt, duurt het tot 5 werkdagen voordat een betaling via SEPA, standaard automatische incasso, Ideal of bankoverschrijving wordt verwerkt in het systeem. Ik zie dat je je bestelling 2 dagen geleden hebt geplaatst, dus deze wordt tot het einde van deze week bijgewerkt.

Vriendelijke groeten,
Kamen

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community