×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
MariaAndersen
Contributor
Message 1 of 2

McAfee passer ikke med MacBook Pro´s processor

Jump to solution

Har netop købt den nyeste model af MacBook Pro, 16 GB RAM og 2,8 Ghz processor. Da jeg vil installere McAfee meddelles der at det ikke er muligt, da programmet ikke kan køre på computerens processer. 

Kom desværre til at lukke billedet ned igen og skal have en nye seriekode for at kunne prøve forfra. Hvad kan jeg gøre ved dette problem? Den sagde ikke noget med imkompatible programmer, hvilket heller ikke burde være tilfældet da der ikke er installeret noget på den, kun at programmet ikke kunne køre på computerens processor.

Købte virusprogrammet i en pakkeløsning med computeren, derfor antages det at det burde virke. 

1 Solution

Accepted Solutions
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: McAfee passer ikke med MacBook Pro´s processor

Jump to solution

Hej Maria,

 

Jeg kan forstå at du har problemer med at installere på MACen.

Inde du går igang med at installere skal du være sikker på at MACen har den nyeste version.

Den skal hedde -  high Sierra 10.13.5.

Du finder oplysningerne oppe i æbleikonet øverest i venstre hjørne.

Søg efte program opdateringer - og opdatere hvis der en nogle.

Efter genstarter du Macen.

 

Installation:

 


Følg disse trin for at installere McAfee på din MAC:

Vigtigt!: Før du går igang med installeringen skal du åbne din download folder/mappe og kontrollere for eksisterende Mcafee installer (filen slutter med .dmg files). Hvis du finder disse, skal du omdøbe filen til et andet navn. Grunden er, at hvis der gamle installations filer, kan de give probler for installationen og ultimativt ende med en fejlmelding.

Her er nogle trin, som kan hjælpe dig med selv installationen.\\

 

 


Installation fra din McAfee-konto:

a.Åbn en webbrowser, og gå til:

dk.mcafee.com

b.Klik på Min konto overst til højre.
c.Skriv din e-mail-adresse og din adgangskode, og klik på Log på.

BEMÆRK! Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Har du glemt din adgangskode?" og så vil du få en email med et link til oprettelse af en ny kode på din email-adresse. Klik på linket omtalt ovenfor og følg anvisningerne på skærmen - du skal så selv oprette en ny kode.


d.Naviger til Min Konto (My Account) og herefter vælg Abonnementer (Subscriptions).
e.Tryk på Hent/tilføj enhed/Download.
f.Læs McAfees slutbrugerlicensaftale, og klik på Jeg accepterer for at acceptere vilkårene,
herefter vil serienummeret dukke op ovenover download knappen, kopier serienummeret, og start download.

 

 


AFINSTALLATION:

Følg disse trin for at afinstallere Mcafee:

1: Gå ind i dock'en, find og åben applikations mappen (app folder).

2: Dobbelt klik på McAfee Internet Security Uninstaller.

3: Klik forsæt

4: Indtast din adminstrator kode.

5: Klik afslut.

Jeg håber, at jeg har hjulpet dig. Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, så tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mandag til fredag fra kl. 9 - 18, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

 

Venlig hilsen

Mads

McAfee kunde support
 

 

View solution in original post

1 Reply
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: McAfee passer ikke med MacBook Pro´s processor

Jump to solution

Hej Maria,

 

Jeg kan forstå at du har problemer med at installere på MACen.

Inde du går igang med at installere skal du være sikker på at MACen har den nyeste version.

Den skal hedde -  high Sierra 10.13.5.

Du finder oplysningerne oppe i æbleikonet øverest i venstre hjørne.

Søg efte program opdateringer - og opdatere hvis der en nogle.

Efter genstarter du Macen.

 

Installation:

 


Følg disse trin for at installere McAfee på din MAC:

Vigtigt!: Før du går igang med installeringen skal du åbne din download folder/mappe og kontrollere for eksisterende Mcafee installer (filen slutter med .dmg files). Hvis du finder disse, skal du omdøbe filen til et andet navn. Grunden er, at hvis der gamle installations filer, kan de give probler for installationen og ultimativt ende med en fejlmelding.

Her er nogle trin, som kan hjælpe dig med selv installationen.\\

 

 


Installation fra din McAfee-konto:

a.Åbn en webbrowser, og gå til:

dk.mcafee.com

b.Klik på Min konto overst til højre.
c.Skriv din e-mail-adresse og din adgangskode, og klik på Log på.

BEMÆRK! Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Har du glemt din adgangskode?" og så vil du få en email med et link til oprettelse af en ny kode på din email-adresse. Klik på linket omtalt ovenfor og følg anvisningerne på skærmen - du skal så selv oprette en ny kode.


d.Naviger til Min Konto (My Account) og herefter vælg Abonnementer (Subscriptions).
e.Tryk på Hent/tilføj enhed/Download.
f.Læs McAfees slutbrugerlicensaftale, og klik på Jeg accepterer for at acceptere vilkårene,
herefter vil serienummeret dukke op ovenover download knappen, kopier serienummeret, og start download.

 

 


AFINSTALLATION:

Følg disse trin for at afinstallere Mcafee:

1: Gå ind i dock'en, find og åben applikations mappen (app folder).

2: Dobbelt klik på McAfee Internet Security Uninstaller.

3: Klik forsæt

4: Indtast din adminstrator kode.

5: Klik afslut.

Jeg håber, at jeg har hjulpet dig. Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, så tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mandag til fredag fra kl. 9 - 18, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

 

Venlig hilsen

Mads

McAfee kunde support
 

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community