×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Chilli123
Contributor
Message 1 of 2

Ingen tjeneste

Jump to solution

Jeg har betalt for 2 års tjeneste den 19. maj 2018 - nu er der ingen tjeneste fra jer?????

1 Solution

Accepted Solutions
blatihom
Contributor II
Message 2 of 2

Re: Ingen tjeneste

Jump to solution

Kære Ole ,

 Tak for din henvendelse til McAfee Kundeservice.

 

Der er ingen tjeneste på din PC fordi du skal installere McAfee på computeren. 

I øjeblikket bruger du ikke det abonnement, du har betalt for indtil 19.05.2020.
 
 
Her er nogle trin, som kan hjælpe dig med selv installationen:

Installation fra din McAfee-konto

a.Åbn en webbrowser, og gå til:

dk.mcafee.com

b.Klik på Min konto overst til højre.
c.Skriv din e-mail-adresse og din adgangskode, og klik på Log på.

Bemærk. Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Har du glemt din adgangskode?" og så vil du få en email med et link til oprettelse af en ny kode på din email-adresse. Klik på linket omtalt ovenfor og følg anvisningerne på skærmen - du skal så selv oprette en ny kode.

d.Naviger til Min Konto (My Account) og herefter vælg Abonnementer (Subscriptions).
e.Tryk på Hent/Download.
f.Læs McAfees slutbrugerlicensaftale, og klik på Jeg accepterer for at acceptere vilkårene og fortsætte til
overførsel og installation.
g.Følg vejledningen på skærmen for at hente og installere McAfee-softwaren.


Jeg håber, at jeg har hjulpet dig.
Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mellem kl. 09:00-18:00 - mandag til fredag, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Tihomir Blagoev
McAfee Kundeservice
 
 

View solution in original post

1 Reply
blatihom
Contributor II
Message 2 of 2

Re: Ingen tjeneste

Jump to solution

Kære Ole ,

 Tak for din henvendelse til McAfee Kundeservice.

 

Der er ingen tjeneste på din PC fordi du skal installere McAfee på computeren. 

I øjeblikket bruger du ikke det abonnement, du har betalt for indtil 19.05.2020.
 
 
Her er nogle trin, som kan hjælpe dig med selv installationen:

Installation fra din McAfee-konto

a.Åbn en webbrowser, og gå til:

dk.mcafee.com

b.Klik på Min konto overst til højre.
c.Skriv din e-mail-adresse og din adgangskode, og klik på Log på.

Bemærk. Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Har du glemt din adgangskode?" og så vil du få en email med et link til oprettelse af en ny kode på din email-adresse. Klik på linket omtalt ovenfor og følg anvisningerne på skærmen - du skal så selv oprette en ny kode.

d.Naviger til Min Konto (My Account) og herefter vælg Abonnementer (Subscriptions).
e.Tryk på Hent/Download.
f.Læs McAfees slutbrugerlicensaftale, og klik på Jeg accepterer for at acceptere vilkårene og fortsætte til
overførsel og installation.
g.Følg vejledningen på skærmen for at hente og installere McAfee-softwaren.


Jeg håber, at jeg har hjulpet dig.
Hvis du har brug for yderligere hjælp eller assistance, tøv ikke med at kontakte os igen via chat eller telefon 35258321 mellem kl. 09:00-18:00 - mandag til fredag, når du har mulighed til at være foran computeren, så at vi kan tage den i fjernstyring og hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Tihomir Blagoev
McAfee Kundeservice
 
 
How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community