×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Finn_Hansen
Contributor
Message 1 of 2

Forsøg på at gøre brug af refunderingspolitikken

Jump to solution

På vegne af min far, har jeg nu i en uge forsøgt at gøre brug af den refunderingspolitik McAfee skriver de har ved automatisk fornyelse. Er der nogen der har erfaring med at det virker? Eller kender et trick til at komme i kontakt med McAfee?

Min far på 89 år har åbenbart på et tidspunkt købt forskellige produkter og sat dem til automatisk fornyelse - og selvom han ikke har haft et fungerende internet i et halvt år, er disse produkter blevet fornyet. De er en ting, men en anden ting er at vi nu rigtig gerne vil gøre brug af den mulighed de skriver der er for at få refunderet - se nedenfor med rødt - men det virker helt umuligt!!!

Auto-Renewal and Cancellation Terms:[….] If you would like additional information or to cancel your subscription or modify your auto-renewal settings, log onto your My Account page or contact Customer Support. Upon request, we will provide you a full refund if you cancel your subscription(s) within 60 days of being charged.[…]

Det virker til at systemet er sat op til at man bare skal kører rundt og rundt uden at komme frem til at sted hvor man enten kan henvende sig, eller taste ind at man ønsker at gøre brug af refunderingen - jeg er på et tidspunkt kommet frem til et sted hvor der er et link der hedder: Formular til anmodning om refundering fra McAfee (bankoverførsler) blot for at konstaterer at når man klikker på det, kommer man bare retur til forsiden af kundeservice.

Jeg har skrevet til McAfee via det link, der er til kundeservice og har fået et svar om at henvendelser på dansk ikke kan klares, at de ikke kan videresende min mail og så slutter dem jeg skrevet af med at svare This mailbox is specifically for Corporate issues and we, therefore, will be unable to assist you. selv om mailladressen er customer_service_emea@mcafee.com 

Er der nogen der ved hvordan man når i mål?

1 Solution

Accepted Solutions
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Forsøg på at gøre brug af refunderingspolitikken

Jump to solution

Hej, 

 

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med refunderingen.

For at vi kan assistere dig skal du ringe til supporten. 

Dansk support tlf : 35 25 83 21  Man - Fre  9.00 - 18.00

 

Venlig hilsen

Mads 

McAfee kunde support

 

View solution in original post

1 Reply
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Forsøg på at gøre brug af refunderingspolitikken

Jump to solution

Hej, 

 

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med refunderingen.

For at vi kan assistere dig skal du ringe til supporten. 

Dansk support tlf : 35 25 83 21  Man - Fre  9.00 - 18.00

 

Venlig hilsen

Mads 

McAfee kunde support

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community