×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
DanishGrizz
Contributor
Message 1 of 4

Blokeret side

Jump to solution

Jeg har nu i en måneds tid fået problemer med at komme på siden sjovt.com. Jeg formoder det er McAfee som blokerer det, da jeg hverken har succes i Mozilla Firefox eller Chrome. Jeg kommer på 50% af tiden og jeg får at vide at siden er usikker, men jeg stoler på den, så jeg synes ikke McAfee skal blokere den.

ERR_TIMED_OUT er fejlbeskeden jeg får i Chrome og det er noget ala det samme i Firefox. Kan jeg ligesom gøre det okay at komme på denne side, da jeg ikke i længere tid har haft problemer med den og jeg ikke oplever at andre har problemer med siden, selvom den siger den er usikker?

1 Solution

Accepted Solutions
petyo_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 4

Re: Blokeret side

Jump to solution

Hej,

Hvis McAfee Web Advisor blokere en website som du bruger og du er sikkert på at det er sikkert kan du bare tillade siden i din Web Advisor indstillinger. Du skal åbne det og skrive din website der.

 

Med venlig hilsen
Petyo Bozhinov

McAfee Support

View solution in original post

3 Replies
petyo_b
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 4

Re: Blokeret side

Jump to solution

Hej,

Hvis McAfee Web Advisor blokere en website som du bruger og du er sikkert på at det er sikkert kan du bare tillade siden i din Web Advisor indstillinger. Du skal åbne det og skrive din website der.

 

Med venlig hilsen
Petyo Bozhinov

McAfee Support

LMS1796
Contributor
Message 3 of 4

Re: Blokeret side

Jump to solution

Jeg er freelancer og har brug for at kunne benytte mig af en bestemt hjemmeside, som jeg har fået arbejde hos. Derfor bliver jeg frustreret når jeg prøver at indtaste hjemmesiden for at logge på, hvor der dernæst står "Phishing siden er blokeret". 
Hjemmesiden benytter sig ikke af phishing, og vil derfor gerne have dette blokeringen væk.
Jeg har ikke noget på mit program hvor jeg kan indtaste eller trykke på Web Advisor, - er der andre måder hvorpå jeg kan benytte mig af nogle avancerede indstillinger.

Kan I hjælpe??

mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 4 of 4

Re: Blokeret side

Jump to solution

Hej,

Jeg vil forslå dig, at nulstille din Firewall.

 

Det gør du på følgende måde

1: Åben dit Mcafee program.

2: Find Firewall

3: Klik på gendan standarder ( når du har klikket på knappen er firewallen nulstillet.)

4: Åben Hjemmesiden.

 

Venlig hilsen

Mads

 

 

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community