×
cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
MaxiHP
Contributor
Message 1 of 2

Betalt to gange og alligevel sige McAfee at pcen ikke er beskyttet

Jump to solution

Hejsa

 

Min søn fik en pc fra elgiganten - vi betalt for et års sikkerhed med McAfee. Allerede nu en måned efter siger McAfee at pcen ikke er dækket.

Jeg går ind og betaler for "et godt tilbud" på 429 kroner. Stadig siger McAfee at pcen ikke er beskyttet! Jeg har forsøgt at bekræfte abbonnement som beskrevet at man skal uden held!

 

Jeg ønsker at blive kontaktet så pcen er beskyttet og få mine penge tilbage da der er betalt to gange.

 

Stina.

Mail stinahn81@hotmail.com

1 Solution

Accepted Solutions
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Betalt to gange og alligevel sige McAfee at pcen ikke er beskyttet

Jump to solution

Hej,

Jeg kunne ikke finde en konto under emaillen. Derfor er jeg nød til at bede dig om at kontakte os telefonisk. 

Elgiganten opetter mange gange et brugernavn og kode til McAfee kontoen, som kunden ofte ikke ved noget om . Du vil kunne finde disse oplysninger på kvitteringen for købet.

Ring ind til os og vi hjælper dig med at få ordnet problemet.

TLF : 35258321   Man - Fre 9.00 - 18.00.

Venlig hilsen

Mads

McAfee kunde support.

 

 

 

 

 

 

 

View solution in original post

1 Reply
mads_l
McAfee Retired
McAfee Retired
Message 2 of 2

Re: Betalt to gange og alligevel sige McAfee at pcen ikke er beskyttet

Jump to solution

Hej,

Jeg kunne ikke finde en konto under emaillen. Derfor er jeg nød til at bede dig om at kontakte os telefonisk. 

Elgiganten opetter mange gange et brugernavn og kode til McAfee kontoen, som kunden ofte ikke ved noget om . Du vil kunne finde disse oplysninger på kvitteringen for købet.

Ring ind til os og vi hjælper dig med at få ordnet problemet.

TLF : 35258321   Man - Fre 9.00 - 18.00.

Venlig hilsen

Mads

McAfee kunde support.

 

 

 

 

 

 

 

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

    New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

  • Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

    Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

  • Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community