cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
RdBfee
Contributor
Message 1 of 2

pop ups en ads

Wat een drama, 

Tegenwoordig alleen maar bezig met wegklikken van onzinnige meldingen,  legitieme of niet, reclame en aanbiedingen en dit binnen de omgeving van een betaalde app, schande! (McAfee total protection 5 devices)

McAfee: DOE HIER WAT AAN!!!

Help en handleidingen die mogelijkheden geven die in de vernieuwde omgeving niet meer beschikbaar zijn. Klik hier, klik daar, vinkje uit, vinkje aan, maar in de meldingen die ik krijg is die mogelijkheid er niet.

Nog bijna een jaar aan dit abonnement vast, maar verlenging zit er op zo'n manier, voor een verder goed werkend product, voor mij niet meer in!

Maak het gebruikersvriendelijk en stop met onzinnige meldingen en reclames!

1 Reply
krishna55
Moderator
Moderator
Message 2 of 2

Re: pop ups en ads

Hoi @RdBfee,

Groeten van McAfee.

Het spijt ons voor het ongemak. Ik heb u een privébericht gestuurd. Stuur dit alstublieft terug met de vereiste gegevens om u te helpen met het probleem.

Groeten,

Krishnamanikandan KS

How Many Badges Can You Collect?
Ready for a little competition? Members like you are earning badges and unlocking perks for their helpful answers. Are you? Click here to find out.

Community Help Hub

New to the forums or need help finding your way around the forums? There's a whole hub of community resources to help you.

• Find Forum FAQs
  • Learn How to Earn Badges
  • Ask for Help
Go to Community Help

Join the Community

Thousands of customers use the McAfee Community for peer-to-peer and expert product support. Enjoy these benefits with a free membership:

• Get helpful solutions from McAfee experts.
  • Stay connected to product conversations that matter to you.
  • Participate in product groups led by McAfee employees.
Join the Community
Join the Community